עמית ברקו ינהל את גוף שירותי הדטה ב-HPE ישראל

שירותי דטה הוא ארגון עסקי חדש, ש-HPE הכריזה על הקמתו בנובמבר האחרון ● ברקו נבחר להקים ולהוביל את הקבוצה החדשה, שהוקמה כעת בישראל, ויהיה אחראי על המוצרים, השירותים והפתרונות שיושקו בשוק הישראלי

עמית ברקו, מנהל שירותי הדטה ב-HPE ישראל.

על רקע הטרנספורמציה הגדולה שעובר תחום הדטה (אחסון) ב-HPE בחודשים האחרונים, הכריזה החברה בחודש נובמבר האחרון על הקמת ארגון חדש – שירותי דטה  – כחלק מהשקעה עולמית מתמשכת בנושא, המשלבת חדשנות טכנולוגית, פיתוח עסקי תחת גישה הכוללת של As a Service ומיקוד עסקי משמעותי. המשמעות, למעשה, היא הקמה של יחידה נפרדת, חדשה, שתתרכז במקסום הערך בשוק. כחלק מאסטרטגיה זו, הוקם גם בישראל גוף עסקי חדש, שיהיה אמון על הנושא.

בראש הקבוצה החדשה בישראל נבחר לעמוד עמית ברקו, שמונה גם לחבר בהנהלת המכירות של החברה, ובמסגרת תפקידו יהיה אחראי על המוצרים, השירותים והפתרונות שיושקו בשוק הישראלי.

ברקו מביא לתפקיד ניסיון עשיר של יותר מ-20 שנה בשוק הישראלי במגוון רחב של תפקידים טכנולוגיים ועסקיים, שבזכותם צבר ידע רב וראייה הוליסטית רחבה, הכוללת את נקודת מבטו של השותף, האינטגרטור, הלקוח והספק.

בחמש השנים האחרונות שימש בתפקיד מנהל הפתרונות העסקיים של חברת מטריקס וכן כמומחה פתרונות תשתיות אחודות בלנובו, וקודם לכן שימש בתפקיד מנהל טכנולוגיות ופריסייל בסי-דאטה. בעבר שימש ברקו כמנהל השותפים והפריסייל בסימנטק.

ברקו מסר, כי "אני שמח ונרגש להצטרף לחברת HPE ישראל, להקים ולהוביל את קבוצת שירותי הדטה החדשה. במסגרת תפקידי אביא מניסיוני, אוביל ואקדם תהליכים טכנולוגיים במודל של  As a service בישראל".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים