Google Bard יסייע למשתמשים לפתח תוכנה באמצעות AI

לפי גוגל, Bard יוכל לעזור ליצור קוד, לנפות שגיאות ואף לקבל הסברים שקשורים לפיתוח הקוד ● היכולות החדשות מוצעות עבור שפות תכנות שונות, כולל C++, Go, ג'אווה, ג'אווה סקריפט ופיית'ון

על איזה דאטה מאמנים אותו? בארד של גוגל.

גוגל, בבלוג הרשמי שלה, עדכנה כי משתמשי Bard יוכלו מעתה להשתמש במודלים של הבינה המלאכותית שלו כדי לקבל סיוע בפיתוח תוכנה. לפי החברה, Bard יוכל לעזור ליצור קוד, לנפות שגיאות ואף לקבל הסברים שקשורים לפיתוח הקוד. מגוגל נמסר כי היכולות החדשות שהיא מציעה עבור מודל הבינה המלאכותית יוצרת התוכן שלה נולדו בעקבות ביקוש רב מצד המשתמשים.

היכולות החדשות מוצעות עבור שפות תכנות שונות, כולל C++ ,Go, ג'אווה, ג'אווה סקריפט ופיית'ון. מפתחי פיית'ון יוכלו אף לייצא את הקוד שהם מייצרים ב-Bard ישירות ל-Google Colab – אתר שיתוף פעולה, שמאפשר לכתוב ולהריץ קוד של פייטון ישירות בתוך הדפדפן.

מעבר לשפות תכנות, Bard יוכל כעת לסייג למשתמשי Sheets, תוכנת הגיליון האלקטרוני המקוונת של גוגל, לכתוב פונקציות לשילוב בגיליון.

בגוגל מזכירים שמודל הבניה המלאכותית יוצרת התוכן שלה עדיין נמצא בשלבי ניסיון ראשוניים. "מכיוון שכך, לעתים הוא עלול לספק מידע לא מדויק, מטעה או כוזב, תוך הצגתו בביטחון. כשזה מגיע ליצרית קוד, Bard עשוי לתת לכם קוד עובד שאינו מייצר את הפלט הצפוי, או לספק קוד שאינו מיטבי או לא שלם. תמיד בדקו היטב את הפלט המסופק וחפשו פגיעויות לפני שתסתמכו עליו", נכתב בהודעת החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים