אילון מאסק משתלח: "אי אפשר לסמוך על ווטסאפ"

כך כתב מאסק בעקבות ציוץ של מנהל ההנדסה בטוויטר על תקלה בווטסאפ

משמיץ את ווטסאפ. אילון מאסק

השבוע צייץ מנכ"ל טוויטר (ועוד) אילון מאסק, כי "אי אפשר לסמוך על ווטסאפ". זאת בעקבות ציוץ של פואד דאבירי, מנהל ההנדסה בחברה שלו, על תקלה שאירעה לו בווטסאפ בסמארטפון שלו.

"ווטסאפ השתמשה במיקרופון ברקע מרגע שנרדמתי ועד שהתעוררתי ב-6 בבוקר (וזה רק חלק מציר הזמן!). מה קורה?" כתב דאבירי, ובהמשך ציין שהוא משתמש ב- Google Pixel 7 Pro.

בתחילה השיב מאסק וכתב " מוזר", אבל יומיים מאוחר יותר פרסם את הפוסט המשתלח וכתב: "אי אפשר לסמוך על ווטסאפ".

וואטסאפ לא התייחסה ישירות למאסק, אבל כן השיבה לדאבירי בטוויטר, וכתבה: "במהלך 24 השעות האחרונות היינו בקשר עם מהנדס טוויטר שפרסם בעיה בווטסאפ בטלפון הפיקסל שלו. אנחנו מאמינים שזה באג באנדרואיד, שמייחס בצורה שגויה מידע במרכז הפרטיות שלהם וביקשנו מגוגל לחקור ולתקן", נכתב.

 

עוד ציינה ווטסאפ, כי "למשתמשים יש שליטה מלאה על הגדרות המיקרופון שלהם. לאחר קבלת ההרשאה, ווטסאפ ניגשת למיקרופון רק כאשר משתמש מבצע שיחה או מקליט הערה קולית או וידיאו – וגם אז, התקשורת הזו מוגנת על ידי הצפנה מקצה לקצה, כך שווטסאפ לא יכולה לשמוע אותם".

מטא הגיבה גם, והפנתה לסידרה של ציוצים של FOX Business ולציוץ ב-WABetaInfo, חשבון המספק חדשות ועדכונים בזמן אמת על ווטסאפ, שמסרה, כי דיווחה בעבר ש"זהו שגוי חיובי ממערכת ההפעלה, וחלק מהמשתמשים אמרו שזה קרה לאחר תיקון מסוים – אפליקציות אחרות עשויות לחוות את אותה בעיה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים