ווטסאפ מיישרת קו ומשיקה את תכונת "ערוצים"

תכונת ערוצים החדשה מאפשרת לארגונים ואנשים להקים ערוץ, שדרכו מועברים לעוקבים שלהם עדכונים בצורת הודעות טקסט, תמונות, סרטונים, מדבקות וסקרים

חדש בווטסאפ: ערוצים.

וואטספ מודיעה היום על השקת תכונת "ערוצים" – כלי חד-כיווני, שמאפשר למנהלי ערוץ של ארגונים או אנשים לשלוח ישירות בווטסאפ לעוקבים שלהם עדכונים חשובים בצורת הודעות טקסט, תמונות, סרטונים, מדבקות וסקרים.

ה"ערוצים" יופיעו תחת לשונית חדשה שנקראת "עדכונים", שבה ניתן לראות את הסטטוס והתכנים של הערוצים שהמשתמש בוחר לעקוב אחריהם – בנפרד מהצ'אטים והשיחות עם חברים, בני משפחה וכו'.

החברה הודיעה גם שהיא בונה מדריך חיפוש, כדי שהמשתמשים יוכלו לבחור ערוצים שהם רוצי לעקוב אחריהם, כמו תחביבים, קבוצות ספורט, עדכונים מנציגי ממשל מקומיים ועוד.

ניתן יהיה להגיע לערוץ גם דרך קישורי הזמנה שנשלחים בצ'אטים/דוא"ל/אינטרנט.

מתוך מטרה לשמור על פרטיות המשתמשים והמידע, מספר הטלפון ותמונת הפרופיל של מנהל הערוץ לא יוצגו לעוקבים. באופן דומה, גם מספר הטלפון של העוקיבם לא יהיה גלוי למנהלים או לשאר העוקבים.

עוד ציינה החברה, כי היסטוריית הערוצים תישמר למשך 30 יום בלבד ותימחק לאחר מכן מהשרתים שלה. כמו כן, מנהלי הערוץ יוכלו ליצור תכנים נעלמים אפילו אחרי זמן קצר יותר. בנוסף, מנהלי ערוץ יוכלו לחסום צילומי מסך ולמנוע העברות תוכן מהערוץ שלהם וכן לאשר עוקבים ולהגדיר האם הערוץ יופיע במדריך או לא.

בנוסף, מכיוון שערוצים פונים לקהל הרחב, מציינת ווטסאפ, שערוצים אינם מוצפנים מקצה לקצה כברירת מחדל. "אנחנו מאמינים שיש מקרים מסוימים שבהם ערוצים מוצפנים מקצה לקצה עשויים להתאים לקהל בכמות מוגבלת, למשל עמותה או ארגון בריאות, ואנחנו בוחנים את זה כאפשרות שתתאפשר בעתיד".

התכונה החדשה זמינה כבר בקולומביה ובסינגפור, ובחודשים הקרובים תגיע לשווקים נוספים.

יצוין, כי תכונה דומה קיימת כבר בטלגרם מאז 2015, וגם החברה מציינת כי "פיתוח היכולת לייצר ערוצים היא צעד גדול שהמשתמשים ביקשו מאיתנו לעשות במשך שנים. אנחנו חושבים שהגיע הזמן, אחת ולתמיד, להציג כלי פשוט, אמין ופרטי לשידור תוכן, ומקווים שתיהנו להשתמש בו בחודשים הקרובים ובשנים הבאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים