לא רק ורביט: תום ליבנה מונה לנשיא דירקטוריון נגישות ישראל

העמותה מקדמת נגישות בשלל תחומים, כולל באתרי אינטרנט ● בנגישות ישראל אומרים כי "ליבנה יעזור ליובל וגנר, מייסד ויו"ר העמותה, במסע שלו להפוך את ישראל לנגישה יותר עבור אנשים עם מוגבלויות"

תום ליבנה, מייסד ומנכ"ל ורביט, ונשיא דירקטוריון עמותת נגישות ישראל.

תום ליבנה, מייסד ומנכ"ל ורביט, מונה לנשיא דירקטוריון עמותת נגישות ישראל – כך הודיעה העמותה היום (א').

עמותת נגישות ישראל פועלת לקידום נגישות במגוון ערוצי פעולה: הגברת המודעות לנושא, קידום חקיקה ותקנות נגישות בכנסת, פעילות מול משרדי הממשלה, נגישות באינטרנט, ניהול פרויקטים לקידום נגישות, וייעוץ והדרכה לארגונים גדולים ומורכבים – עסקים, רשויות מקומיות ומשרדי ממשלה ועוד. העמותה פועלת במטרה לשפר את תחום הנגישות, ובכך לשפר את איכות חייהם של אנשים עם מוגבלות.

בנגישות ישראל אומרים כי "בתור מייסד ומנכ״ל ורביט, שמפתחת פלטפורמה לתמלול אוטומטי וחרטה על דגלה לקדם את עולם הנגישות, ליבנה מהווה מקור ידע עצום, שיוכל לסייע לעמותה בצמיחתה. במסגרת תפקידו, ליבנה יעזור ליובל וגנר, מייסד ויו"ר העמותה, במסע שלו להפוך את ישראל לנגישה יותר עבור אנשים עם מוגבלויות".

ליבנה ציין כי "הצטרפתי לעמותת נגישות ישראל מכיוון שאנחנו, ב-ורביט, רואים את החשיבות של עולם הנגישות, כך שהנושא קרוב לליבי. עמותת נגישות ישראל רוצה להפוך את ישראל והעולם למקום נגיש יותר, ואני בטוח שביחד נמשיך לקדם את תחום הנגישות בישראל ולהפוך את המדינה לנגישה לכל".

וגנר אמר ש-"ההצטרפות של ליבנה היא חלק מההתפתחות של העמותה לקידום הנגישות. ליבנה נכנס לוועד המנהל – תפקיד מחייב בקידום מטרות העמותה, שכולו נעשה בהתנדבות מלאה. אנחנו בטוחים שהוא יתרום רבות מניסיונו כיזם מצליח, בדגש על קידום הנגישות הטכנולוגית".

ליבנה עורר בתחילת השנה סערה, לאחר שאמר בראיון לחדשות 12 שהוא מתכנן לעזוב את הארץ בעקבות התוכנית המשפטית של הממשלה, וכפועל יוצא מכך להפסיק לשלם מיסים בישראל. הוא זכה בעקבות הראיון לשלל גינויים, בהם של הזמר ומגיש הרדיו יהורם גאון, שאמר ש-"עדיף שלא תהיה כאן". עם זאת, יומיים לאחר שידור הראיון בחדשות 12 נפגש ליבנה עם שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', ובראיון שנתן באחרונה לגיקטיים הוא הגדיר את הפגישה כ-"חוויה מלמדת ומעשירה", ואף אמר כי הוא תומך ברפורמה. חודש וחצי לאחר הפגישה עם סמוטריץ', ליבנה כתב בטור בכלכליסט ש-"אם הרפורמה תאושר – תהיה פה מלחמת אחים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים