אנבידיה תשלב משחקים מ-Game Pass של מיקרוסופט בשירות שלה

מיקרוסופט משתפת פעולה עם אנבידיה, שבעבר התנגדה לרכישתה את אקטיוויז'ן בליזארד, במסגרת הניסיון שלה לשכנע את הרגולטורים לאשר את העסקה

האם שיתוף הפעולה בין מיקרוסופט לאנבידיה יסייע לשכנע את הרגולטורים לאשר את עסקת אקטיוויז'ן בליזארד?

כחלק מהמאמצים שלה לשכנע את הרגולטורים, ובעיקר את זה הבריטי, לאשר את העסקה הרגישה שבמסגרתה היא תרכוש את אקטיוויז'ן בליזארד, חתמה מיקרוסופט על הסכם שיתוף פעולה עם אנבידיה. מדובר בצעד משמעותי מבחינת הענקית מרדמונד, שכן אנבידיה הופכת בכך את עורה: בעבר היא התנגדה לרכישה, וכיום היא תומכת בה.

כחלק מאותו שיתוף פעולה הודיעו שתי החברות כי בקרוב, PC Game Pass, שירות המשחקים במנוי חודשי של מיקרוסופט, ישולב בשירות הזרמת המשחקים GeForce Now של שותפתה. זה אומר שלמנויים על השירות של אנבידיה תהיה גישה לקטלוג המשחקים של Game Pass, והם יוכלו לשחק בהם בכל התקן שבו הם משתמשים לצורך כך: מחשבים אישיים בתצורה נמוכה, מחשבי מקינטוש, מחשבי כרומבוק, טלוויזיות ועוד – כל התקן שבו ניתן להתקן את האפליקציה של אנבידיה.

עם זאת, נראה שזו לא תהיה גישה מלאה לכל קטלוג המשחקים שמוצעים ב-Game Pass. בבלוג הרשמי של Xbox של מיקרוסופט נכתב כי מדובר בגישה "לכותרים נבחרים".

בנוסף, מיקרוסופט אמורה לאפשר גישה ישירה לחנות האפליקציות והמשחקים שלה, Microsoft Store, למנויי GeForce Now – וזה צפוי להתרחש בחודשים הקרובים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים