ג'ונקו, שפיתחה פלטפורמה להגברת הגיוון התעסוקתי, מגייסת עובדים

בחברה פתוחות 13 משרות ניהול ופיתוח ● הפלטפורמה שלה מחברת בין מעסיקים למועמדים.ות מאוכלוסיות בעלות ייצוג נמוך בשוק העבודה בכלל ובהיי-טק בפרט

עובדות ועובדים בג'ונקו.

הסטארט-אפ ג'ונקו (Joonko), שפיתח פלטפורמה לחיזוק הגיוון התעסוקתי בחברות, הודיע היום (ה') כי הוא מגייס עובדות ועובדים למגוון של תפקידי פיתוח, מוצר, שיווק, משאבי אנוש ופיתוח עסקי.

מספר המשרות הפתוחות בחברה הוא 13, בין היתר לתפקידי סמנכ"ל.ית משאבי אנוש, סמנכ"ל.ית מוצר, מנהל.ת שיווק מוצר, אחראי.ת פיתוח עסקי, מפתחי.ות פולסטאק, ג'אווה ובקאנד, ומפתחי.ות פרונטאנד בכירים.

הטכנולוגיה של ג'ונקו, שמבוססת על בינה מלאכותית, מחברת מעסיקים שרוצים לגוון את כוח האדם בארגון שלהם עם מחפשות ומחפשי עבודה מאוכלוסיות בייצוג נמוך, בהתאם לכישוריהם ולניסיונם. האלגוריתם של החברה מזהה את הנתונים הדמוגרפיים של כל מועמד למשרה ומתאים בין קורות החיים שלו לתיאור המשרה. האוטומציה, אומרים בג'ונקו, מאפשרת לחברות לגייס מתוך מאגר נרחב, שכולל מועמדים – כאמור, מאוכלוסיות שלא מספיק מיוצגות – שעברו סינון ראשוני ומתאימים מבחינת כישורים. המערכת מסייעת לחברות רבות שקבעו לעצמן כמטרה להרחיב את הגיוון האנושי בארגון, אך לא מצליחות לעשות זאת בצורה אפקטיבית באמצעות כלי הגיוס המקובלים.

מאגר החברה כולל מעל 100 אלף מועמדים.ות בארצות הברית והוא משמש מאות חברות, בהן אדידס ופייפאל.

חברה על שם האישה הראשונה שטיפסה על האוורסט

ג'ונקו קרויה על שם האישה הראשונה שטיפסה על פסגת האוורסט. החברה הוקמה ב-2016 על ידי עילית רז, יוצאת 8200 ובעלת ניסיון רחב בהיי-טק, שמשמשת מנכ"לית החברה. היא גייסה עד כה 38.5 מיליון דולר ומעסיקה 45 עובדים בניו יורק ובתל אביב. רוב המועמדים במאגר החברה הם לתפקידי ניהול בינוניים ובכירים, ומעל מחצית מהם – בעלי רקע טכנולוגי. לקוחותיה של ג'ונקו משלמים דמי מנוי קבועים, שמאפשרים להם לקבל גישה בלתי מוגבלת למאגר המועמדים. החברה מדווחת על עלייה ממוצעת של 25% בהעסקת מועמדים מרקע מגוון למשרות אצל משתמשי הפלטפורמה.

רז אמרה כי "הרצון של חברות וארגונים להעשיר את ההון האנושי שלהם בעובדים מרקע מגוון הולך וגובר, מתוך הכרה בתרומה שיש לכך ליכולת של החברה להעניק שירות ולפתח מוצרים טובים, שמיועדים לאוכלוסיות מגוונות. חברות רבות מסתמכות על פניות מועמדים לאיוש תפקידים פתוחים ו/או שיטת 'חבר מביא חבר', אולם הניסיון מוכיח ששיטות אלה מנציחות לרוב את ההומוגניות האנושית שקיימת בהן. ג'ונקו שמה את הזרקור על המועמדים שנוטים להתעלם מהם או לא לראות אותם כלל. המאגר שלנו כולל מועמדים שהגיעו לשלבים האחרונים בחברות מובילות אך לא קיבלו את התפקיד. ההצטרפות אלינו יוצרת הזדמנות לתרום לשינוי חיובי".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים