"שיווי המשקל בין האדם והמכונה – הופר"

"באחרונה אנחנו עדים ל-'מפץ גדול': המכונה מתנתקת מהאדם ויודעת לפעול לבדה", אמר אורן שגיא, מנכ''ל סיסקו ישראל

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל.

"בפעם הראשונה מאז ראשית האנושות, הופר שיווי המשקל בין האדם והמכונה: אם עד היום השתמשנו במחשב ובמערכי IT כעזר דיגיטלי, כך שנדרשנו להקליד בעצמנו את סיכום הדיון, את המייל, או להזין נתונים באקסל – לא עוד. באחרונה אנחנו עדים ל-'מפץ גדול': המכונה מתנתקת מהאדם ויודעת לפעול לבדה. כך, המכונה עברה את בחינות ההסמכה לרפואה ולעריכת דין בארצות הברית, ואף קיבלה ציונים גבוהים בתזה שהיא 'הגישה' לאוניברסיטת סטנפורד. ההפרה של שיווי המשקל הזה נעשית באמצעות אנשי הדיגיטל, מערכות המידע, התקשורת והמחשוב. אלה הם הלקוחות שנמצאים בחזית הטכנולוגיה", כך אמר אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל.

שגיא דיבר במליאה המרכזית בכנס בינת אקספו 2023, שנערך היום (ה') בגני התערוכה בתל אביב, בהשתתפות אלפי נציגי לקוחות בינת תקשורת מחשבים ושותפיה העסקיים. לדבריו, "המושג החדש שפרץ לחיינו, בינה מלאכותית יוצרת (Generative AI), משנה את כל מה שהכרנו בעולם הטכנולוגי. סיסקו מצטרפת למגמה, והשיקה מערכות חדשות מבוססות בינה מלאכותית, שמשנות את הדרך לפתרונות של אתגרי התשתית, הרשת, אבטחת המידע וחוויית המשתמש".

האתגר הנוכחי של המנמ"רים.ות

לדברי שגיא, "האתגר הנוכחי של המנמ"רים.יות נוגע לצורך בפשטות: כיצד מנגישים את סביבת ה-IT של משתמשים וארגונים שפועלים באתרים שונים, בסביבות תקשורת מגוונות ובדטה סנטר המקומי וגם בסביבה מרובת עננים".

"המענה של סיסקו", ציין, "הוא בתפיסה חדשה, המבוססת על שלוש פלטפורמות-על ענניות חדשות: בעולמות התקשורת, אבטחת המידע, והשיתופיות וחוויית המשתמש. הכרזנו על פלטפורמה שעונה על אתגר המורכבות העצומה של ניהול סביבת IT מבוזרת. הפלטפורמה מעניקה חוויית ניהול פשוטה ואחידה, עם יכולות איסוף נתוני טלמטריה מהסביבות השונות ולוח מחוונים אחוד. כל אלה מספקים תזמור אחוד, מקצה לקצה ובאופן מאובטח".

"בעולם אבטחת המידע", הוסיף, "אנחנו עונים לאתגרי הגידול באיומי הסייבר ומשטח התקיפה, ריבוי כלי ההגנה השונים שמוטמעים בארגון, שמספרם מגיע לעשרות, ושאין תיאום ביניהם, מרכזי מרכזי שלהם ותזמור, ונותנים מענה לקושי של צוותי ההגנה לטפל באלפי לוגים מדי יום. הפלטפורמה שלנו מסתייעת במנועי AI שמאפשרים הגנה מרכזית לכל משתמש בכל סביבה – בקמפוס, בבית הקפה, בדאטה סנטר הפרטי או בעננים הציבוריים, על כל אפליקציה – מודרנית או ותיקה, ועל כל תשתית ארגונית".

שגיא ציין כי "בעולמות חוויית המשתמש והשיתופיות אנחנו מציעים פתרון לעולם העבודה ההיברידי, כך שכל עובד יוכל להתחבר בכל מקום, באופן מאובטח, עם פתרונות רישות ושיתופיות (וידיאו – י"ה). המערכת מאפשרת לחבר עובדים מרוחקים בצורה אוטומטית עם יכולות בינה מלאכותית, שמנתחות קול, וידיאו, סיכום אוטומטי ותרגום סימולטני".

לסיכום אמר שגיא ש-"נמשיך להתמקד בפשטות, נראות ואבטחת סייבר על כל התווך הדיגיטלי של לקוחותינו, עם חוויית לקוח מלאה מהתשתית ועד לאפליקציה. אנחנו נמצאים בעיצומה של מהפכה טכנולוגית שמביאה עימה הזדמנויות אין סוף, אך גם מורכבות עצומה ואיומי אבטחה. אנחנו גאים בעשייה של סיסקו בישראל, לרבות בתחום המו"פ – שם אנחנו עוסקים בפיתוחי התקשורת והגנת הסייבר, תוך שילוב מנועי AI מתקדמים. בשנתיים האחרונות רכשנו בישראל את פורטשיפ, אפסגון וסנודה, ובחודש האחרון את לייטספין, שהצטרפה למרכז הפיתוח שלנו בתל אביב. אנחנו עורכים את כלל הפעילויות שלנו בשוק הישראלי יחד עם השותפים העסקיים שלנו, לרבות שותפות ארוכת שנים עם בינת תקשורת מחשבים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים