בקרוב בווטסאפ: מסנן חדש, נעיצת שיחות וחידושים נוספים

אמנם אור הזרקורים מופנה כעת לת'רדס החדשה, אבל במטא לא שוכחים שהלחם והחמאה בהיבט האפליקטיבי היא קודם כל ווטסאפ - והחברה בודקת עוד כמה אפשרויות חדשות שאותן היא מתכוונת להשיק בקרוב באופן רשמי

עוד הוכחה שגם בווטסאפ צריך להשתמש בזהירות.

גם בעת שרוב העניין של משתמשי האפליקציות בעולם ממוקד ב-ת'רדס החדשה, במטא לא שוכחים שהלחם והחמאה בהיבט האפליקטיבי היא קודם כל ווטסאפ – והחברה בודקת עוד כמה אפשרויות חדשות שאותן היא מתכוונת להשיק בקרוב באופן רשמי.

משתמשי הבטא בגרסת האנדרואיד, במהדורה 2.23.14.17 ומעלה, יכולים כעת להתחיל לבדוק סוג חדש של מסנן, שימוקם מעל רשימת השיחות באפליקציה ויאפשר להציג, בדומה לאפליקציות אחרות לאו דווקא בתחום, את כל השיחות, שיחות שטרם נקראו, שיחות עסקיות ושיחות אישיות – מה שכמובן אומר, שניתן יהיה למתג שיחות כאישיות/עסקיות לפי הצורך.

עוד דבר יחסית חשוב שנמצא בבדיקה הוא האפשרות לנעוץ שיחות. שיחות נעוצות יופיעו כמובן בראש הרשימה של השיחות, ולפי הידוע נכון לעכשיו, אפשר לנעוץ אותן לתקופה של 24 שעות, 7 ימים או 30 ימים, כמו גם, כמובן, לבטל באופן ידני את הנעיצה.

תכונה נוספת חדשה היא אפשרות קלה יותר לקשר מכשירים לטלפון שבו מנהלים את החשבון. במקום להשתמש בקוד QR ניתן יהיה לבצע את הקישור באמצעות שימוש במספר הטלפון.

ותכונה חדשה נוספת שאמורה להיות מושקת בימים הקרובים, במהדורות 2.23.14.16 לאנדרואיד ו-23.14.0.70 ל-iOS ומעלה, היא מדבקות הקשריות שיוצעו לשימוש בידי האפליקציה במעין תפריט ייעודי, שיצוץ מעל שורת הקלדת ההודעה עצמה.

דרך אגב, אמנם ת'רדס רשמה 30 מיליון משתמשים חדשים תוך כמה ימים, אבל הגרסה העסקית של ווטסאפ כבר הגיעה כמה ימים לפני כן ליותר מ-200 מיליון משתמשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים