300 אנשי מערך הסייבר: לא נתנדב למילואים בגלל ההפיכה המשפטית

"הנזק מחלחל לעומק המערך, והאמון ביכולתה של הממשלה להנחות את עבודת הסייבר ההתקפי נסדק עמוקות; זוהי סכנה ברורה ומיידית", ציינו המילואימניקים

עד כמה מדובר בפגיעה במערך הסייבר ההתקפי של ישראל?

המחאה נגד התוכנית המשפטית של הממשלה מגיעה גם למערך הסייבר ההתקפי של ישראל: 300 אנשי מילואים של המערך הודיעו היום (ג') במכתב שפרסמו כי הם מפסיקים לאלתר להתנדב למילואים, לאחר העברתו אמש בכנסת בקריאה ראשונה של החוק לביטול עילת הסבירות.

במכתבם ציינו אנשי המילואים של מערך הסייבר כי "ממשלת נתניהו הוכיחה שפניה לריסוק מדינת ישראל. העברת חוק ביטול עילת הסבירות היא הלבנה הראשונה בהפיכתה של מדינת ישראל למדינה מושחתת, חשוכה וחלשה". בין היתר, הם ציינו את "ההתעמרות המתוקשרת", כלשונם, ביועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי בהרב-מיארה, וכתבו שביטול עילת הסבירות יביא למינויים מושחתים, כולל במערכת הביטחון.

"אסור שיכולות סייבר רגישות יופקדו בידי ממשלה עבריינית"

המילואימניקים ציינו כי "יכולות סייבר רגישות ובעלות פוטנציאל לשימוש לרעה – אסור שיופקדו בידי ממשלה עבריינית, המערערת את יסודות הדמוקרטיה. עבודת הפיתוח שלנו לא יכולה להמשיך להתבצע תחת עננה משפטית ומוסרית כה חמורה. בימים האחרונים אנחנו שומעים קולות מחברינו המשרתים. הנזק מחלחל לעומק המערך, והאמון ביכולתה של הממשלה להנחות את עבודת הסייבר ההתקפי נסדק עמוקות. זוהי סכנה ברורה ומיידית".

הם הוסיפו: "לכן, אנחנו, 300 החתומים על עצומת הסייבר ההתקפי, מושכים לאלתר את התנדבותו משירות מילואים. לא נפתח יכולות למען משטר עברייני, ולא נסייע בהכשרת דור העתיד של הסייבר ההתקפי. ככל שיחלוף זמן, יעמיק הנזק למערך וליכולות הסייבר המבצעיות של מדינת ישראל. נעשה ככל שביכולתנו, באופן בלתי אלים ומוסרי, על מנת להבטיח שישראל תישאר דמוקרטית, חזקה ומשגשגת".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אביב

    השתתפתי במלחמת יום הכיפורים ביחידת חיל רגלים משוריין וזאת כי חייתי במדינה דמוקרטית על מלא, כל מעשה שנעשה במסגרת החוק הוא לגטימי.

  2. זוהר

    חבורה של שקרנים, רואים בבירור איך החונטה שולטת במדינה ומתעמרת בעם, אתם רוצים להנציח את המצב בו לעם אין באמת יכולת לקבוע.

אירועים קרובים