אפל שחררה גרסאות בטא ראשונות למערכות ההפעלה החדשות שלה

כדי לקבל את גרסאות הבטא החדשות של iOS או macOS, יש להירשם תחילה לתוכנית הבטא הציבורית של אפל עם ה-Apple ID, ולאחר מכן, במכשיר תואם, ניתן להוריד את התוכנה מדף עדכון התוכנה בהגדרות

זמינות להורדה: גרסאות בטא ציבוריות למכשירי אפל.

אפל שחררה אתמול רשמית את גרסאות הבטא הציבוריות הראשונות של iOS 17, iPadOS 17, watchOS 10 ו-macOS 14 Sonoma, קצת יותר מחודש לאחר שחרור הגרסאות הראשונות למפתחים בכנס המפתחים השנתי שלה.

שחרור גרסאות הבטא הציבוריות מעיד בדרך כלל על כך, שמערכות ההפעלה החדשות ביותר של אפל מתקרבות לרמת היציבות והליטוש הדרושים לפרסום פומבי.

כדי לקבל את גרסאות הבטא החדשות של iOS או macOS, יש להירשם תחילה לתוכנית הבטא הציבורית של אפל עם ה-Apple ID. לאחר מכן, במכשיר תואם, ניתן להוריד את התוכנה מדף עדכון התוכנה בהגדרות.

כרגיל, לפני התקנה של גרסת בטא רצוי לגבות את המכשיר, מכיוון שבמקרה של תקלה שהדרך היחידה לחזור לגרסה שאינה בטא היא איפוס מלא במצב שחזור.

עדכון iOS 17 יפעל על אייפון XS, אייפון XR או כל דגמים חדשים יותר. העדכון ל-iPadOS 17 דורש iPad מדור 6 ומעלה, iPad Mini מדור חמישי ומעלה, iPad Air מדור שלישי ומעלה, או iPad Pro פרו מדור שני ומעלה. עדכון macOS Sonoma דורש בדרך כלל אינטל או Apple Silicon Mac שהוצג ב-2018 ואילך. WatchOS 10 ו-tvOS 17 יפעלו בכל מכשיר התואם ל-watchOS 9 או tvOS 16.

הגרסאות החדשות של מערכות ההפעלה האפל'יות צפויות להיות קלות יחסית, שכן אפל מפנה יותר ממאמצי הפיתוח שלה ל-visionOS החדשים ולכלי מפתחים עבור אוזניות Vision Pro הקרובות.

כל העדכונים של מערכת ההפעלה כוללים תיקון אוטומטי משופר, תכונות חדשות של iMessage ו-AirDrop, פרופילים נפרדים לספארי, תכונת גלישה פרטית משופרת והסרת "היי" מביטוי ההפעלה "היי סירי". עדכון iOS כולל מצב תצוגה חכם חדש שתמיד פועל בשם StandBy כאשר הטלפון מחובר ונטען על מעמד. גם iOS וגם iPadOS מקבלות אפליקציית יומן חדשה בשם Journal. ה-iPad יקבל את תכונות מסך הנעילה הניתנות להתאמה אישית שאפל הציגה ב-iOS 16 בשנה שעברה, ו-Sonoma כוללת ווידג'טים לשולחן העבודה בעיצוב מחדש ויכולת לסנכרן ווידג'טים של iPhone עם ה-Mac, בתוספת "מצב משחק" חדש וכלים שיעזרו למפתחים להעביר בקלות את משחקי ה-Windows שלהם למחשבי ה-Mac.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים