האם השעון של אפל Ultra 2 ישוחרר כבר השנה?

שני האנליסטים המובילים של מוצרי אפל, מארק גורמן מבלומברג ומינג-צ'י קו, מדווחים שלפי המקורות שלהם, ההשקה תקרה עוד לפני סוף השנה הנוכחית

עד סוף 2023 תוכלו לענוד את הדור החדש שלו על ידכם. Apple Watch Ultra.

Apple Watch Ultra נחשב כיום לשעון המוביל של אפל. הוא הושק לפני יותר משנה כבר, ומציע נכון להיום את זמן העבודה הטוב ביותר מבין כל דגמי השעונים של החברה ועם תוספות שונות. הוא גם גדול יחסית ומיועד לעבודה גם בתנאי שטח.

עד לאחרונה ההערכות היו שאפל אינה מתכוונת להציע בקרוב יורש לשעון הדגל שלה. רוב הדיווחים היו שזה יקרה לא לפני 2024, ואפילו 2025. אבל עכשיו, שני האנליסטים המובילים של מוצרי אפל, מארק גורמן מבלומברג ומינג-צ'י קו מדווחים שלפי המקורות שלהם, ההשקה תקרה עוד לפני סוף השנה הנוכחית, ייתכן מאוד שיחד עם ההכרזה על שעוני הדור ה-9 של החברה.

בעוד שגורמן לא סיפק פרטים מעבר לכך שהשעון נמצא ברשימת המוצרים שאפל מתכוונת להשיק השנה, חברו/יריבו, קו, דיווח כי מספר פריטים מהשעון ייוצרו באמצעות מדפסות תלת-ממדיות ולא באמצעות קווי ייצור מסורתיים, ומדובר בחלקים מכניים שמיוצרים מטיטניום.

"למרות שכרגע החלקים המכניים המיוצרים בהדפסת תלת-ממד עוד צריכים לעבור את תהליך ה-CNC, זה עדיין יכול לשפר את זמן הייצור ולהפחית את עלות הייצור", הוא כתב בהערכה שלו.

דיווח אחר טוען שגם אם זה לא יקרה בדגם הנוכחי, אפל מתכוונת להגדיל עוד יותר את המסך של דגמי ה-Ultra, והוא יצמח מ-1.92 אינץ' ללא פחות מ-2.1 אינץ' ויהיה מבוסס על פאנל microLED.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים