ארגון עמיתים הטמיע מערכת של ארטיס לניהול מסמכים – במיליונים

הפרויקט החל באוקטובר 2022, ובשל המורכבות שלו הוא נחלק לשניים וצפוי להסתיים בסוף השנה הנוכחית ● הוא כולל את שמונה קרנות הפנסיה הוותיקות שבהסדר וקרן פלסטינית

שמיל ולדר, סמנכ''ל טכנולוגיות ומייסד משותף של ארטיס מולטימדיה.

ארטיס הטמיעה בעמיתים – ארגון שמנהל את קרנות הפנסיה הוותיקות – מערכת פרי פיתוחה לניהול מסמכי הארגון. היקפו של הפרויקט נאמד במיליוני שקלים. הפרויקט החל באוקטובר 2022, ובשל המורכבות שלו הוא נחלק לשניים וצפוי להסתיים בסוף השנה הנוכחית.

ארגון עמיתים מנהל את שמונה קרנות הפנסיה הוותיקות שבהסדר. בימים אלה הוא מצוי בתהליכי הטמעה של מערכת ADA System EDMS של ארטיס מולטימדיה הישראלית. המערכת תטפל בניהול של מאגר מסמכי הארגון, הכולל כ-250 מיליון מסמכים. היא תחליף מערכת קיימת, של יבמ. הפרויקט כולל גם אינטגרציה לכלל המערכות בארגון ובנייה של ממשק למערכת תפעול קרנות הפנסיה, שמנוהלת על ידי עמיתים טק, זרוע הטכנולוגיה והמחשוב של עמיתים.

השלב הראשון בפרויקט, של ניהול קרן פלסטינית עם 670 אלף מבוטחים, הסתיים בעלייה לאוויר בחודש שעבר. השלב השני, של ניהול כל תיקי הקרנות הוותיקות, יסתיים, כאמור, בסוף השנה הנוכחית.

המערכת תשרת את כל הקרנות המאוגדות תחת עמיתים, כמו גם את ניהול מסמכי קרן הפנסיה הפלסטינית, ובכך, על פי הארגון, תתרום לייעול הטיפול בעמיתי הקרנות. כיום מנוהלים בעמיתים קרנות פנסיה כספים בהיקף של כ-380 מיליארד שקלים. עמיתים משלם מדי שנה תשלומי פנסיה בסך של כ-16 מיליארד שקלים למאות אלפי גמלאים.

"מוצר ישראלי שמתמודד מול ענקי התוכנה הבינלאומיים"

לדברי צחי ניר, מנהל חטיבת הטכנולוגיות בעמיתים ומנכ"ל עמיתים טק, "כגוף פנסיוני המנהל כספים בהיקף עצום עבור כ-880 אלף בעלי זכויות, שמנו דגש על בחירה במערכת עם יחס עלות-תועלת גבוה, שמאפשרת מהירות שיא ביישום הפתרון והמוצר".

שמיל ולדר, סמנכ"ל טכנולוגיות ומייסד משותף של ארטיס מולטימדיה, ציין כי "מדובר בהטמעה של מוצר ישראלי שמתמודד מול ענקי התוכנה הבינלאומיים. שיתוף הפעולה שלנו עם צוות ה-IT של עמיתים טק הינו משמעותי ביותר להצלחת הפרויקט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים