משה שלו, בעבר עורך אנשים ומחשבים, הלך לעולמו

שלו, שערך את אנשים ומחשבים בשנות ה-90', הלך לעולמו חודש לפני יום הולדתו ה-89 ● הוא היה בין מקימי קיבוץ נחל עוז, ודובר ההסתדרות ומשרד החקלאות

משה שלו ז"ל.

משה שלו (מושקה), שהיה עורך אנשים ומחשבים בשנות ה-90', הלך לעולמו לפני ימים אחדים. הוא נפטר חודש לפני יום הולדתו ה-89.

במסגרת תפקידו באנשים ומחשבים, שלו ניהל את החלק המערכתי של הקבוצה – אז עדיין בפורמט של שבועון בדפוס, וכן ניוזלטר יומי בפקס. כמו כן, הוא עסק בניהול התוכן של הכנסים והוועידות של אנשים ומחשבים.

שלו נולד וגדל במעונות עובדים א' בתל אביב, ויחד עם חבריו לתנועת המאוחדת היה ממקימי קיבוץ נחל עוז על גבול עזה. לאחר מכן הוא כיהן כדובר ההסתדרות וכדובר משרד החקלאות. בהמשך, בטרם הצטרף לאנשים ומחשבים, שימש שלו ככתב ועורך כלכלי בידיעות אחרונות ובשורת עיתונים כלכליים.

במשך השנים עסק שלו, במקביל לקריירה, בפעילות ציבורית, והוא היה מעורב במיזמים שונים. שלו פרסם כמה ספרים בנושאי כלכלה וחברה, בהם כפר על גבול האש, שסיפר את סיפור הקמת קיבוץ נחל עוז, ושליחות סודית לטשקנט, שבו הוא חשף את הפעילות שלו לסיוע ליהודי אוזבקיסטן לאחר התפוררות אימפריית ברית המועצות. לימים הוא אף הפיק סרט על שליחותו לשם, ששודר בערוץ היוטיוב שלו. זאת, בנוסף לתוכניות ששידר בערוץ המקומי של יהוד-מונוסון, מקום מגוריו.

שלו היה בעל שני תארי MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ומאוניברסיטת INSEAD שבצרפת.

בנו: "תמיד ראינו אבא פעלתן, שרץ ממשימה למשימה"

עמיתיו של שלו בתקשורת ובענף ה-IT ספדו לו ברשתות החברתית. בנו, רון, ספד לו בהלווייתו ואמר: "אם יש משהו שמגדיר אותך, אבא, זה פעלתנות. אנחנו, הילדים, גדלנו על סיפורי נחל עוז, קצת עזרנו באנשים ומחשבים ותמיד ראינו אבא פעלתן, שרץ ממשימה למשימה".

יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים, אמר: "את משה שלו הכרתי ב-1995, כאשר הוא גייס אותי להצטרף לקבוצה. מאז עבדתי לצידו כמה שנים, עד שפרש והחלפתי אותו כעורך ראשי. למדתי רבות מניסיונו הרב ומיושרו המקצועי, ודרכו למדתי להכיר את תחום המחשבים והטכנולוגיה, שלא הכרתי עד אז, לרבות במשך כל תקופת עבודתי בתקשורת".

קבוצת אנשים ומחשבים מוסרת תנחומים לבני משפחתו – זהבה, רון, גיל וטלי, ובני משפחותיהם.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יעקב אברמוביץ

    יהי זכרו ברוך, היה גם איש מקצוע מהמעלה הראשונה, וגם בן אדם, מה שנקרא - מענטש. שולח תנחומים למשפחתו ולכול מכריו

אירועים קרובים