חדש ב-Google Photos: כלי מבוסס AI להצגת תמונות

הכלי החדש, בשם "זיכרונות", יציג אוספים של תמונות, שייווצרו על ידי בינה מלאכותית ויציגו תוכן שהמשתמש רוצה לראות

כלי חדש באפליקציית התמונות של גוגל: זיכרונות.

גוגל הוסיפה לאפליקציית התמונות שלה כלי חדש, מבוסס AI, לצפייה בתמונות, שנקרא "זיכרונות".

גוגל מתארת ​​את התצוגה החדשה כ"ציר זמן דמוי אלבום". עם פתיחת האפליקציה יופיע קיצור דרך חדש ל"זיכרונות" בסרגל הניווט, ובלחיצה עליו יופיעו זיכרונות שנוצרו על ידי AI ויציגו רק תוכן שהמשתמש כנראה רוצה לראות. המשמעות היא שתמונות כפולות, למשל, לא יוצגו, ובמקומן יוצג תוכן המציג אנשים או אירועים שצולמו בתקופת זמן מסוימת.

הכלי החדש מאפשר להסתיר אנשים או פרקי זמן מסוימים, לפי בחירה, או לכבות את התכונה לחלוטין. ניתן לשמור אוספי זיכרונות שנוצרו על ידי AI וגם להסיר תמונות או סרטונים ספציפיים.

תכונה ניסיונית חדשה – הזמינה כרגע רק לבעלי חשבונות גוגל נבחרים בארה"ב – מאפשרת למשתמשים גם להיעזר בבינה מלאכותית יוצרת כדי לארגן תמונות. בזמן שינוי השם של אוספי זיכרונות, ניתן ללחוץ על כפתור "עזור לי לתת כותרת" כדי לקבל הצעות שנוצרו על ידי AI. אם אף אחת מהאפשרויות לא מתאימה, ניתן ללחוץ על "הוסף רמז" כדי לספק הצעות ל-AI לקבלת תוצאות רלוונטיות יותר.

כדי להרחיב את אפשרויות השיתוף של תמונות, השיקה גוגל גם תכונות שיתוף פעולה חדשות. כעת ניתן להזמין בעלי חשבונות גוגל אחרים לתרום תוכן ל-"זיכרונות". כאשר הם מוזמנים לאוסף תמונות, הם יכולים גם להוסיף את האוסף לתצוגת ה"זיכרונות" האישית שלהם. בעתיד, גוגל מתכננת ליצור תכונת שיתוף שתאפשר למשתמשים לשתף את האוספים כסרטונים באמצעות מדיה חברתית ואפליקציות הודעות.

תצוגת הזיכרונות החדשה זמינה כעת עבור משתמשי אפליקציית התמונות בארה"ב ותתרחב למדינות אחרות בחודשים הקרובים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אתם באיחור של שנה

    הכלי הזה קיים באפליקציה חודשים ארוכים אם לא יותר משנה... Old news

אירועים קרובים