מינויי בכירים חדשים בהנהלת ארטליסט
גילי ברנדשטיין מונה למנהל הטכנולוגיות הראשי, ואילו רועי פלד מונה לסמנכ"ל המוצר בחברה ● השניים הגיעו לארטליסט אחרי שמילאו תפקידים בכירים בחברת 888Holdings
חברת הקריאייטיב והטכנולוגיה ארטליסט (Artlist), המפעילה קטלוגים של נכסים דיגיטליים וכלי עריכה לשימוש יוצרי תוכן ברחבי העולם, הוסיפה שני חברי הנהלה חדשים לשורותיה. גילי ברנדשטיין, שניהל את החטיבה הטכנולוגית בחברת 888Holdings, מונה למנהל הטכנולוגיות הראשי (Chief Technology Officer), ורועי פלד, שניהל את חטיבת המוצר בחברת 888Holdings, ומונה לסמנכ"ל המוצר בחברה (Chief Product Office).
ברנדשטיין הינו מנהל טכנולוגיה בכיר, עם ניסיון עשיר של למעלה מ-25 שנה בתפקידים רבים ומגוונים בתחום. ב-22 השנים האחרונות עבד בחברת 888, שם החל כמפתח וסיים כחבר הנהלה, שניהל את החטיבה הטכנולוגית הגלובלית הכוללת כ-800 עובדים, בהם אנשי IT, דאטה, Security, R&D, ארכיטקטורה ופרויקטים.
הוא הוביל שינויים רבים בתחום הטכנולוגי, ולקח חלק פעיל בטרנספורמציות מבניות ותהליכיות שעברה החברה, בהן רכישת חברת הספורט BetBright ורכישת הענק של חברת William Hill.
כעת מונה ברנדשטיין ל-CTO בארטליסט ובמסגרת תפקידו יהיה אחראי על גיבוש חזון טכנולוגי וארכיטקטוני וניהול החטיבה הטכנולוגית, תוך יצירת תרומה מתמדת לצמיחה העסקית, בניית תהליכי עבודה יעילים והרחבת הערך ללקוח.
פלד הוא בעל ניסיון עשיר בהובלת ארגוני מוצר כבר למעלה משני עשורים, בחברות B2B ו-B2C. ב-12 השנים האחרונות עבד גם הוא ב-888 בתפקידים מרכזיים שונים, כאשר בתפקידו האחרון כיהן כ-CPO של William Hill 888 וניהל חטיבה גלובלית של כ-200 מנהלי מוצר, מומחי UI/UX, אנליסטים ואנשי תוכן. פלד מביא עימו ניסיון רב בבנייה ופיתוח ארגוני מוצר בעלי ביצועים גבוהים, הפועלים בסביבה רגולטורית מורכבת, לצד ניסיון עשיר בהטמעת תהליכי חדשנות בארגון.
פלד מונה כעת ל-CPO בארטליסט ובמסגרת תפקידו הוא אחראי על הגדרת חזון מוצר חדשני, ייזום ותעדוף שיפורים במוצר ובקרה שוטפת על מוצרי החברה, על מנת לוודא מתן ערך מקסימלי ללקוח וסטנדרט איכות גבוה.
"נעניק ליוצרי תוכן בארץ ובעולם ערך משמעותי"
איציק אלבז, מייסד ומנכ"ל משותף בחברת ארטליסט: "אנחנו שמחים ונרגשים להוסיף לשדרה הניהולית הבכירה ב-ארטליסט את גילי ורועי, אנשי מקצוע בכירים ומובילים בתעשייה. גילי ורועי מביאים עימם ניסיון וידע מקצועי ואישי, המהווים משאב אסטרטגי בצמיחתה והתפתחותה של החברה, בעיקר בתחום המוצרים הטכנולוגיים. יחד, נמשיך לתמוך בכלכלת היוצרים ונעניק ליוצרי תוכן בארץ ובעולם ערך משמעותי, באמצעות כלים טכנולוגיים מגוונים, עם טכנולוגיות חדשניות ליצירת תוכן איכותי".
ארטליסט היא חברת קריאייטיב וטכנולוגיה, המספקת ליוצרי תוכן ברחבי העולם כלי עריכה חדשניים, בנוסף ליותר מ-1.3 מיליון מדיות דיגיטליות עם רישיון גלובלי שמכסה את כל סוגי תכני הווידיאו. החברה מחזיקה במספר מוצרים: Artlist – פלטפורמת all-in-one הכוללת איכות גבוהה וייחודית של קטעי מוזיקה, אפקטים קוליים, קטעי וידיאו, טמפלטים, פלאגינים ועוד; וכן פלטפורמת MotionArray, הכוללת טמפלטים, פריסטים, תוספים, מעברי וידיאו, גרפיקות לעיצוב ואנימציות גרפיקה מוכנות לתוכנות עריכת וידיאו; פלטפורמת FXhome, המספקת תוכנות וכלים חדשניים לעריכת וידיאו ותמונה. כל אלו נועדו לאפשר חופש יצירתי ליוצרים ויוצרות ברחבי העולם ליצור באמצעות וידיאו.
ארטליסט מספרת כי מאז שנוסדה ב-2016, היא חוללה מהפכה בתעשיית רישוי המדיות הדיגיטליות, בזכות יצירת מודל ייחודי של מנוי עם רישיון ללא הגבלה. הקטלוגים של החברה מתעדכנים על בסיס יומי באמצעות שיתופי פעולה עם אמנים מרחבי העולם, תוך הקפדה על גיוון התוכן, שמירה על האיכות הגבוהה ביותר של המדיות אותן היא מספקת, ומתוך מטרה להפוך לפתרון מקיף עבור יוצרי תוכן. עם למעלה מ-20 מיליון לקוחות החברה נמנות בין היתר חברות הענק גוגל, אפל, נייקי, קוקה קולה, נטפליקס, סמסונג, איקאה, מרצדס, דיור, ואחרות.
תגובות
(0)