חברת הסייבר סייפאגו גייסה 13 מיליון דולר

החברה פיתחה מערכת אוטומטית שמאפשרת לארגונים לוודא את תאימות תכנית הסייבר שלהם לתקנים שונים, בזמן שדרישות הרגולציה הולכות וגוברות

מייסדי סייפאגו. מימין לשמאל: יהב פרי' מנהל הטכנולוגיות הראשי ואריק סולומון, המנכ"ל.

חברת הסייבר סייפאגו (Cypago) – שפיתחה מערכת אוטומטית המאפשרת לארגונים לוודא את תאימות תכנית הסייבר לתקנים שונים (Cyber GRC Automation), נחשפה שבשבוע שעבר, עם גיוס כולל של 13 מיליון דולר. את ההשקעות בחברה הובילו הקרנות Entrée Capital, Axon Ventures ו-Jump Capital, כמו גם מספר אנג'לים מהבולטים בתעשייה, ביניהם אריאל מייסלוס, פרופ' אודי ויינשטיין ואופיר שלוי.

במציאות שבה ארגונים מתקשים לעמוד בקצב הגדילה והמורכבות של התקנים השונים שקיימים בתחום אבטחת מידע וסייבר (כ-250 נכון להיום), מערכת ה-Cyber GRC Automation של סייפאגו מאפשרת לארגונים לאסוף ולעבד באופן אוטומטי את פריטי המידע הנחוצים המפוזרים על פני עשרות מערכות במקום אחד, כך שיוכלו להתמקד בקבלת החלטות מושכלות מבוססת דאטה וליישם אותן בקלות רבה. בנוסף, הפלטפורמה של סייפאגו ממלאת תפקיד מרכזי בתהליכי הטרנספורמציה של ארגונים רבים מתהליכים ידניים לאוטומטיים ו-Data driven בהטמעת רגולציות אבטחת מידע.

מהחברה נמסר כי "למרות המצב בשוק העולמי, ארגונים מרחיבים את הפעילות בכל מה שקשור לאבטחת מידע וסייבר, זאת בהתאם לדרישות רגולציה הולכות וגוברות. על סמך זה, הביקוש למערכת כמו זו של סייפאגו הולך וגובר ככל שהזמן מתקדם".

זקוקים לייעול בארגונים. תהליכי GRC.

זקוקים לייעול בארגונים. תהליכי GRC. צילום: ShutterStock

מייסדי החברה – יוצאי מערכות הסייבר הצה"ליות 

החברה הוקמה בשנת 2020 על ידי אריק סולומון (מנכ"ל), יוצא מערכת הביטחון ו-CTO לשעבר במרכז הסייבר של EY, ויהב פרי (CTO/VP R&D), בעברו מפקד קורס אר"מ ביחידת 81, קורס הסייבר הנחשב ביותר של צה"ל. סייפאגו מונה היום כ-25 עובדים בישראל ובארה"ב, ומחזיקה במאגר של עשרות רבות של לקוחות ביניהם צ'ק פוינט, Operative, Hippo Insurance, MTX, ועוד. עיקר פעילותה של החברה היא בשוק האמריקני.

"כבר שנים שתהליכי Cyber GRC מתנהלים באופן 'שבור' –  עבודה ידנית, תקשורת לקויה בין הגורמים השונים בתוך החברה ועלויות גבוהות, הן מבחינת זמן וכח אדם והן מבחינת הוצאה על יועצים", אמר סולומון, המייסד השותף ומנכ"ל סייפאגו. "ככל שהסיכונים למידע של לקוחות הולך וגובר, ההיקף והמורכבות של יישום וניטור בקרות אבטחת מידע עולה בסדרי גודל, כך שכיום ארגונים כורעים תחת הנטל הידני והקושי לייצר תמונת מצב איכותית באופן שוטף ומבוסס מידע. כתוצאה מכך ארגונים נאלצים להסיט משאבים יקרים לביצוע משימות ידניות, שבאופן בלתי נמנע גם מביאות לטעויות אנוש וכאמור דורשות זמן ומשאבים רבים. בנוסף, בשל האופי הידני של התהליכים הקיימים, ארגונים עלולים להיחשף לסיכונים של אי עמידה בתקני התאימות ויתרה מכך בפגיעה ביחסי האמון (trust) עם הלקוחות שלהם".

"המשימה שלנו ב-סייפאגו", הוסיף סולומון, "היא לתת לארגונים את הכח, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, למקד את המשאבים שלהם בקבלת החלטות מושכלת ומדויקת, ולהשאיר למערכת לבצע את כל שאר הפעולות עבורם, ובכך להנות מניצול מקסימלי של הכישרון הארגוני ושיפור יחסי האמון עם לקוחותיהם".

"פתרון ה-CGA של סייפאגו משנה את הדרך שבה חברות ניגשות לתהליכי Cyber GRC", אמרה עדי גוזס, שותפה ב-Entrée Capital. "על ידי אוטומציה והגברת היעילות ביישום של תקני אבטחת מידע ופרטיות, סייפאגו מקלה על ארגונים בתהליכים מורכבים אלה ,שהולכים ודורשים יותר משאבים ככל שהמידע של לקוחות מאוחסן ומנוהל באמצעות תשתיות ענן מגוונות. סייפאגו סוללת את הדרך לעתיד בטוח יותר שבו דרישות ה-GRC הן הרבה יותר מצ'קבוקס של תאימות. אנחנו מתרגשים להיות השותפים של סייפאגו בשיפור פרקטיקות ה-GRC ובסיוע לארגונים לנווט בקלות ובביטחון בעולם המורכב של אבטחת מידע ותקינה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים