מסתבר שהמייל של יאהו עוד כאן – ונכנס לעידן ה-GenAI

החברה הודיעה שהיא משתמשת ביכולות הבינה המלאכותית של גוגל קלאוד על מנת להציע תכונות חדשות ביאהו מייל - שירות הדואר שלה, שהיה פופולרי עוד לפני הג'ימייל

הוא עוד כאן. יאהו מייל.

מתי בפעם האחרונה שמעתם על יאהו מייל – שירות המיילים של יאהו? בשנים האחרונות נדמה היה שהשירות, שהיה פופולרי מאוד בעידן שלפני הג'ימייל, נעלם אל תהומות הנשייה. והנה, מסתבר שהוא בחיים, ולא רק זה – יאהו החליטה להכניס אותו לעידן הבינה המלאכותית היוצרת. החברה הודיעה שהיא משתמשת בפלטפורמת הבינה המלאכותית של גוגל קלאוד כדי להציע את התכונות החדשות, ושהן זמינות מעתה בגרסת הדפדפן של יאהו מייל, אחרי בטא בת כמה חודשים, שהוצעה למשתמשי iPhone בלבד.

אחת התכונות המרכזיות שמציעה החברה בשירות המייל שלה נקראת חסכן הקניות (Shopping Saver). מדובר בתכונה שסורקת את כל ההודעות בתיבות המייל השונות של המשתמש כדי לנסות לאתר קופונים, מבצעים וקרדיטים שהוא לא יודע על דבר קיומם, או שכח זאת. לפי החברה, מדובר בתכונה שמוצעת רק ביאהו מייל, והיא תעזור לאנשים לחסוך זמן וכסף. יאהו טוענת בנוסף שלפחות ל-50% מהבוגרים בארצות הברית יש לפחות קופון או כרטיס מתנה אחד שהם לא השתמשו בו, או בהם.

גם החיפוש הפנימי בתוך השירות מספק יכולת חדשה, שמבוססת על בינה מלאכותית. כעת המשתמשים יכולים לשאול שאלות ולבחור מתוך הצעות שיוצגו בהתאם, במקום לנסות לחשוב על מילות מפתח שיעזרו למצוא את המייל המבוקש.

באופן לא מפתיע, יש גם יכולות שכבר קיימות ברוב שירותי המייל המקוונים: סייען כתיבה עבור הודעות דואר אלקטרוני, שבין היתר יאפשר למשתמשים לבחור את טון הכתיבה, וכן אפשרות להציג תקצירים של הודעות ארוכות עם הדגשה של הדברים החשובים בהודעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים