גוגל סגרה את שירות Pixel Pass למנויים חדשים

Pixel Pass היה שירות של "הכל באחד", שגוגל החלה להציע במקביל להשקת סידרת ה-Pixel 6, וכלל עסקת חבילה של מכשיר Pixel יחד עם כמה שירותים, בהם ביטוח למכשיר, אחסון בענן, מנוי יו-טיוב פרימיום ועוד

היה היה. הופסק מנוי Pixel Pass של גוגל.

כמה שבועות בלבד לפני השקת ה-Pixel 8 מבית גוגל, הפסיקה ענקית הטק את שירות ה-Pixel Pass, וסגרה אותו למנויים חדשים.

Pixel Pass היה שירות של "הכל באחד", שגוגל החלה להציע במקביל להשקת סידרת ה-Pixel 6, וכלל עסקת חבילה של מכשיר Pixel לפי בחירה, ביטוח למכשיר, שירות Google One לאחסון בענן, מנוי יו-טיוב פרימיום, מנוי ל-Google Play ואפשרות לשירותי Wi-Fi. התוכניות של Pixel Pass, במחיר שהחל ב-45 דולר, גילמו הנחה יחסית צנועה על חבילת השירותים, והיו זמינות בארצות הברית בלבד.

עם זאת, נראה שהתוכנית לא המריאה, ובדף תמיכה ייעודי שפרסמה, מאשרת גוגל שהמינוי ל-Pixel Pass הופסק החל מה-29 באוגוסט 2023, ומציינת כי הסיבה היא, ש"אנו מתמקדים בהצעת התמורה הטובה ביותר של מוצרי החומרה שלנו, תוך מתן גמישות למשתמשים לרכוש את השירותים המועדפים עליהם. מעתה והלאה, נמשיך להעריך הצעות על סמך משוב לקוחות תוך מתן דרכים שונות עבורם לגשת למיטב של גוגל".

המשמעות היא שלא ניתן עוד לרכוש טלפון חדש באמצעות חבילת Pixel Pass, אבל המנויים הפעילים יימשכו לקבל את השירותים כרגיל עד תום המנוי שלהם.

עוד דווח, כי גוגל מציעה זיכוי של 100 דולר ב-Google Store ללקוחות Pixel Pass פעילים: "כאות תודה על שהיית מנוי, אנו מוסיפים זיכוי של 100 דולר לחשבונך ב-Google Store. זה טוב לשנתיים וניתן להשתמש בו בכל רכישה ב-Google Store…"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים