IFA: ג'אברה חשפה את האוזניות המתקדמות ביותר שלה עד כה

שני הדגמים החדשים - Elite 8 Active ו-Elite 10 - שהוצגו לראשונה בימים אלו בתערוכה בברלין, אמורים לקדם את החברה בניסיונותיה לסמן מובילות בתחום ה-True Wireless פרימיום

04/09/2023 11:51
העלתה את רף איכות האוזניות שלה. ג'אברה.

IFA ברלין היא תערוכת הסחר הגדולה בעולם למוצרי צריכה אלקטרוניים ומכשירי חשמל ביתיים. ככזו מוצגים בה, כמובן, שלל פתרונות סאונד אישיים ופתרונות עבודה היברידיים. בדיוק בתחומים הללו הוצגו בתערוכה, שמתקיימת בימים אלו ממש, שני דגמי אוזניות פרימיום חדשים True Wireless מבית ג'אברה (Jabra), שמעוניינת להרחיב את הקצה העליון של טווח האוזניות האלחוטיות האמיתיות.

ה-Jabra Elite 8 Active, נבדקו והוכתרו כאוזניות הקשוחות ביותר בעולם, והדגם השני, ה-Elite 10, הן בהגדרה האוזניות המתקדמות ביותר של ג'אברה לעבודה וחיים – יש איתן שיחות ברורות, נוחוּת לאורך כל היום, והן מותאמות לספק חוויית Dolby Atmos סוחפת יותר באמצעות Dolby Head Tracking.

האוזניות החדשות של ג'ברא בתערוכת IFA בברלין.

האוזניות החדשות של ג'אברה בתערוכת IFA בברלין. צילום: פלי הנמר

Elite 8 Active האוזניות הקשוחות בעולם

התוספת החדשה של ג'אברה למגוון האקטיבי שלה – דגם ה-Elite 8 Active – מציבה סטנדרט חדש לעמידות והתאמה. האוזניות בנויות עבור הרבה יותר מריצה או ספורט, הן נועדו להיות עמידות מספיק עבור המשתמשים, ללא קשר למה שהם בוחרים לעשות ובכל מקום שהחיים לוקחים אותם אליו.

אוזניות Elite 8 Active עברו את כל הבדיקות הנדרשות עבור התקן הצבאי האמריקני (810H) לאלקטרוניקה עמידהב ללחות ולטמפרטורה גבוהה, לגשם ולגובה. הן אטומות לחלוטין למים כשהם שקועות עד 1.5 מטר. הן מדורגות ב-IP68, כלומר הן עמידות לחלוטין בפני אבק ומים, בעוד שמארז הטעינה מדורג IP54 כעמיד בפני אבק ונתזי מים.

בנוסף, Elite 8 Active עברו בדיקת קורוזיה מואצת (HACT), אשר מחייב את האוזניות לעבור 11 מחזורי בדיקה מלאים, כולל עמידות של שעתיים בטמפרטורות של 40 מעלות צלזיוס עם לחות של 93%, לעבור בדיקת התזה של 15 דקות במי מלח, ולשרוד מבחן ייבוש בחום של 15 דקות וב-40 מעלות צלזיוס – כל זאת כדי כדי להוכיח בהצלחה את האישור נגד קורוזיה. במקביל הוכיחו האוזניות יכולת שמירה על הישארות בצורה בטוחה באוזן, עם האחיזה המשופרת המסופקת על ידי טכנולוגיית Jabra ShakeGrip.

אך על אף שאוזניות Jabra Elite 8 Active קשוחות, הן לא הקריבו את הצליל שלהן, וגם לא האסתטיות שלהן. הן מאפשרות להתאמן עם סאונד מדהים הודות ל-Dolby Audio, המספקת צליל צלול ואמיתי לחוויית האזנה ארוכה ונוחה יותר. ביטול הרעשים ההיברידי (ANC) מבצע אופטימיזציה אוטומטית של ביצועי ANC לסביבה שבה נמצאים. טכנולוגיית Wind Neutralizing HearThrough, גם היא מעמעמת כל הפרעות רוח מבלי לחסום את התנועה, ומבטיחה בטיחות מבלי להתפשר על צליל יציב.

עם טכנולוגיית שיחות של שישה מיקרופונים ורשת הגנה על רעשי רוח, קישוריות יציבה לשעון חכם, Google Assistant, Fast Pair, Swift Pair ו-Spotify Tap, לצד חיי סוללה של עד שמונה שעות (32 שעות עם נרתיק), האוזניות האלה טובות באותה מידה לעבודה כמו גם לאימוני ספורט.

אוזניות Elite 10 לחווית ההאזנה ב-Dolby Atmos

אוזניות Elite 10 החדשות של ג'אברה מבטיחות את השילוב הטוב ביותר של נוחות, צליל ושיחות בכל מקום, גם לעבודה וגם לחיים.

האוזניות האלחוטיות האמיתיות הללו, מותאמות להנאה מתוכן ב-Dolby Atmos, והן האוזניות הראשונות של ג'אברה שתומכות ב-Dolby Head Tracking.

Dolby Head Tracking משתף את המאזינים בצורה חדשה לגמרי של האזנה, על ידי שמירה עליהם במרכז בימת הקול בזמן שהם מזיזים את ראשם, ומאפשר חווית סאונד טבעית יותר עבור כל המוזיקה שלהם, כולל גם Dolby Atmos וגם תוכן סטריאו. השילוב של Dolby Head Tracking יחד עם תוכן Dolby Atmos מעלה עוד יותר את הצליל, עם פירוט ובהירות מדהימים לחווית ההאזנה האולטימטיבית של Dolby Atmos.

Elite 10 מבטלות גם את רעשי הסביבה עם Jabra Advanced Active Noise Cancellation, ה-ANC העוצמתי במיוחד המתכוונן אוטומטית למה שמסביב. זה מושג על ידי גלים אינפרא סוניים המודדים את תעלת האוזן ואלגוריתם המזהה דליפת רעש ותנאי רוח. כתוצאה מכך, האוזניות יעברו אוטומטית ל-ANC הגבוה ביותר בסביבות רועשות יותר ויפחיתו אותו במקומות שקטים יותר.

ה-Elite 10, שעוצבו תוך כדי לימוד מה-Elite 7 Pro להתאמה ו-Elite 85t לנוחות שימוש לאורך כל היום, הן האוזניות הראשונות בטווח האוזניות האלחוטיות האמיתיות של ג'אברה שמציעה טכנולוגיית Jabra ComfortFit, להתאמה הטבעית והאווריריות ביותר של החברה, בשל העיצוב החצי פתוח שלהן, המקל את הלחץ על האוזן ומאפשר למשתמשים ללכת ולדבר בנוחות. כל משטח בו האוזן נוגעת עשוי מסיליקון רך להתאמה צמודה, כלומר הן גורמות לפחות עייפות האוזניים בשימוש לאורך מרבית היום, למשל בשעות היום כחלק מדרישות העבודה ההיברידית, ובשעות הפנאי כאמצעי להאזנה למוזיקה, פודקאסטים או לניהול שיחות.

ה-Elite 10 מותאמות גם יותר לצורות וגדלים של אוזניים מאי פעם, וגם הן מצוידות בטכנולוגיה של שישה מיקרופונים לשיחות ברורות. בנוסף – הסוללה מתאימה לשש שעות (27 שעות עם מארז), והאוזניות מגיעות עם עריסה ידידותית לכיס, המותאמת לטעינה אלחוטית, חיבור Bluetooth Multipoint, סיוע קולי ללא ידיים וצימוד קל.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שי

    Jabra הן האוזניות הכי לא אמינות שיש. 3 זוגות נהרסו לי והפסיקו לעבוד.

    1. נתי

      אתה לא היחיד המשפחה שלי כולנו היינו עם האוזניות ולכולם נהרס האוזניה הימנית וכתוצאה מכך האוזניות לא עובדות סתם מעפן והרבה כסףעולה

אירועים קרובים