"המפתח לצמצום הפער בין המוצר ללקוח – הקוד"

"הקוד הוא זה שמניע את הכול - את המכירות, ואת הצלחת הלקוח וגידול המוצר", כך אמר מנוג' אגרוואל, מייסד משותף ונשיא DevRev.ai

מנוג' אגרוואל, מייסד משותף ונשיא DevRev.ai.

"בלא מעט ארגונים נוצר פער בין שני סוגי יחידות וגופים, שגדלו בנפרד: הלקוחות מחד גיסא, והמפתחים ומנהלי המוצר מאידך גיסא. ארגונים נדרשים לצמצם את הפער הזה, והמפתח לכך הוא הקוד, שמניע את הכול – את המכירות, ואת הצלחת הלקוח וגידול המוצר", כך אמר מנוג' אגרוואל, מייסד משותף ונשיא DevRev.ai.

אגרוואל דיבר בכנס השנתי של עמותת בוגרי ממר"ם. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אתמול (ב') באקספו תל אביב, בהשתתפות אלפי בוגרי ובוגרות היחידה, ובהנחיית מונירה סרנה, בוגרת ממר"ם.

צילום ועריכת וידיאו: דותן גור

לדברי אגרוואל, "DevRev.ai מסייעת לארגונים לנהל את מערכי ה-IT שלהם בצורה יעילה ונכונה יותר, עם פלטפורמה מבוססת AI שהתפיסה והמניע שלה הם עסקיים".

"המטרה שלנו היא להעצים את המפתחים, כך שהם יוכלו לבנות את החברות והמוצרים באופן שבו הם יהיו ממוקדי לקוח על הצד הטוב ביותר", הוסיף. "אנחנו מאמינים שחברות הן – ויהיו – מונעות על ידי קוד, ואנחנו מעוניינים שהחיים שלהן יהיו הרבה יותר קלים. הרעיון של DevRev הוא לקרב, לחבר, את ה-Dev – המוצר, מנהל המוצר והמפתח שלו – אל ה-Rev, שהוא הרווח, המגולם באמצעות הלקוח. בחיבורם יחד, על גבי מערכת רשומות אחת (SOR – ר"ת System of Records), אנחנו מאפשרים מודל עסקי חדש, של ארגונים שפועלים במודלים עסקיים של PLG – צמיחה מונחית מוצר".

"המטרה: חברות שבהן העובדים אחראים גם למוצר וגם ללקוח"

אגרוואל הסביר כי "המטרה היא לבנות חברות שבהן כל אחד מהעובדים אחראי גם למוצר וגם ללקוח. זאת, כי עסקים, במהלך הזמן, הולכים ונעשים מורכבים יותר, ויש לקרב את המשרד האחורי, שאחראי למוצר, והמשרד הקדמי, שאחראי ללקוחות".

הוא הוסיף כי "מעבר לפיתוח הקוד, התוכנה, ארגונים נדרשים לפעול בשלושה מישורים: תרבות ארגונית-עסקית, ארכיטקטורה נכונה ויעילה, והגדלת נאמנות הלקוחות. בהיבט התרבותי, יש לוודא שיש לעובדים רעב, צניעות, יושר ועבודה עם נשמה, ולב, כמו גם אותנטיות, אמביציה, שימת לב לפרטים ומניעת ביזור. בהיבט נאמנות הלקוחות, יש לוודא יישום של מדד NPS (ר"ת Net Promoter Score). יש להשקיע בתמיכה טכנית, פנימית וגם חיצונית, לטובת שביעות רצון הלקוחות".

DevRev.ai על קצה המזלג

אגרוואל היה ממייסדי נוטניקס, יחד עם דיראג' פאנדי – אף הוא מייסד משותף של DevRev.ai. הוא שימש בנוטניקס כסגן נשיא בכיר להנדסה וכמנכ"ל הענן ההיברידי של החברה. "הנפקנו את החברה ב-2016", ציין, "והייתה זו ההנפקה הגדולה ביותר של חברת היי-טק לאותה השנה".

DevRev.ai ממוקמת בפאלו אלטו, והיא ביצעה גיוס סיד של 80 מיליון דולר – סכום גבוה ביותר לשלב זה. החברה מונה כ-300 עובדים, היא מוכרת מזה שני רבעונים ויש לה עשרות לקוחות משלמים. לדברי אגרוואל, "מאות ארגונים בוחנים כבר כיום את ההיצע שלנו, ואני מעריך שבשנה הבאה תהיה פריצת דרך בפעילותנו".

נדב טוביאס, מנהל פעילות אזורי לאירופה וישראל ב-DevRev.ai.

נדב טוביאס, מנהל פעילות אזורי לאירופה וישראל ב-DevRev.ai. צילום: אמיליה בראל

נדב טוביאס, מנהל פעילות אזורי לאירופה וישראל ב-DevRev.ai, אמר כי "הפתרון שלנו נועד להתאים את פיתוח המוצרים לצרכים ולהעדפות של לקוחות ארגוניים, בהתאם למודלים החדשים של הפיתוח. ישראל היא אחת המדינות הראשונות בעולם שבהם החברה פתחה סניף מקומי". לדבריו, "יש לנו לקוחות פעילים בישראל, ואנחנו נמצאים בבדיקות היתכנות אצל כמה וכמה לקוחות בשוק המקומי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים