לקראת הכנס השנתי של סיילספורס – חידושי AI בסלאק
ברוח התקופה האחרונה והעיסוק המאסיבי ב-AI, ענקית ה-CRM הוסיפה כעת לפלטפורמת המסרים העסקית פיצ'ר בשם סלאק AI, המובנה בה ומבוסס על הידע הקולקטיבי של החברה, כך שהגישה אליו במהלך העבודה פשוטה בהרבה
בשבוע הבא ייערך בסן פרנסיסקו דרימפורס הכנס השנתי של סיילספורס (Salesforce), כשגם בענקית ה-CRM וטכנולוגיות הענן יודעים שהנושא שכולם מדברים, מתעסקים ומתכווננים אליו ועליו הוא ה-AI.
עוד לפני הכנס – שבו צפוי להתארח סם אלטמן, מייסד ומנכ"ל OpenAI שהיה לאחרונה בארץ – הודיעה החברה על חידושים בתחום בפלטפורמת המסרים המיידים לעסקים שלה – סלאק (Slack).
מהחברה נמסר כי סלאק AI הינו פיצ'ר חדש, משולב ChatGPT, אשר מובנה בפלטפורמה ומבוסס על הידע הקולקטיבי הקיים בכל חברה, כך שהגישה אליו במהלך העבודה תהיה פשוטה. בין השאר מספרים כי בפיצ'ר יהיו יכולות אוטומציה חדשות שיעודדו את העובדים להפוך תהליכים לאוטומטיים, בניית זרימות עבודה (Workflows) משופרות וחיבור של כלים בכמה קליקים. כמו כן, מפתחים יוכלו בקלות לבנות ולפרוס אפליקציות מותאמות אישית, ולהוסיף אותן בסלאק.
בנוסף, Slack Lists, היא יכולת חדשה לגמרי למעקב אחר עבודה, בקשות טריאז' וניהול פרויקטים משותפים בעבודה בצוותים.
"בסלאק אנו נוקטים בגישה של שיתוף פעולה, על מנת לספק פלטפורמת פרודוקטיביות חכמה בעידן הבינה המלאכותית והאוטומציה", אמר נח דסאי וייס, מנהל מוצר ראשי של סלאק."אנו מתמקדים בלספק ללקוחות מערך כלים פשוט יותר, נעים לשימוש ויעיל יותר, כך שכל אדם יוכל לעשות את העבודה הטובה ביותר".
כל מי שעובד עם סלאק יודע שבעוד שהפלטפורמה שימושית להפליא, השימוש בה טומן בחובו גם המון נבירה בערוצים כדי למצוא פריטי מידע ספציפיים בבליל של שיחות ארוכות. גם בסלאק יודעים את זה, ולכן הוספה של פיצ'ר AI צפויה להקל על המשתמשים.
דוגמאות מעניינות לאפשרויות החדשות
כדי להכיר טוב יותר את האפשרויות החדשות אספנו מספר דוגמאות ליכולות אלו.
תקצירי ערוץ – מספקים נקודות עיקריות בכל ערוץ באופן מיידי, כך שמשתמשים יכולים לחתוך ישר למה שהכי חשוב. ניתן להשתמש בכל סיכום גם כדי לחסוך זמן בעבודה מייגעת, כך שמשתמשים יכולים לנסח דו"חות סטטוס מערוצי הפרויקט, לחלץ נושאים מרכזיים מערוצי משוב ועוד.
סיכומי שרשור – מאפשרים למשתמשים להתעדכן בכל שרשור בלחיצה אחת בלבד. הם יכולים להתעדכן במהירות בדיונים ארוכים, בין אם הצוות שלהם מטפל במשבר, בוחן צעדים לנקוט או מנהל סיעור מוחות.
חיפוש תשובות – עוזר ללקוחות להפיק את המרב מנתוני השיחה שלהם ומההקשרים שלהם למומחים ומומחיות בארגון. משתמשים יכולים פשוט לשאול שאלה והחיפוש לא רק יחזיר תוצאות עם הודעות, קבצים וערוצים רלוונטיים, אלא ישתף גם סיכום שנוצר על ידי בינה מלאכותית. הם יכולים לקבל את התשובות שהם צריכים תוך שניות, כשהם רוצים ללמוד על פרויקט או נושא, למצוא מומחים פנימיים, להבין תהליכי צוות ועוד.
ואם יש כאלה ששכחו שסלאק מיועדת לעבודה, והיא לא סתם עוד "מסנג'ר" של המשרד, אזי ההכרזות על הרשימות של סלאק, כלי ה-Slack Lists, יוסיף שכבה של שימושיות, שצפויה להקל על אספקטי ניהול המשימות שלה. השימוש בכלי החדש הזה יאפשר: לעקוב אחר פרויקטים כגון פיתוח מוצרים חדשים או קמפיינים שיווקיים. משתמשים יכולים להקצות בעלים, לעדכן סטטוס ולדון בפרטי המשימה במקום אחד. שרשור ייעודי עבור כל פריט בפרויקט מקל על העברת המידע ומעקב אחר השיחה.
בנסף ניתן יהיה לנהל השקות בקלות על ידי מעקב אחר עיכובים והתקדמות הכל בסלאק. כאשר חברי צוות מוזכרים ברשימה, הם יקבלו התרעה באותו אופן שבו הם מקבלים את כל פעילות סלאק, מה שהופך את שיתוף הפעולה למהיר וקל.
וכמובן, גם לסקור אישורים ובקשות בעזרת Workflow Builder. כשמגיעות בקשות, משתמשים יוכלו להקצות אותן, לדון עם המבקש ולסגור אותן כשהן יסיימו.
תגובות
(0)