בקרוב בקולנוע – סרטים ריחניים?

iRomaScents היא חברה ישראלית, שהציגה בתערוכת IFA האחרונה מכשיר חדשני, המפיץ ריחות בתיאום ובסנכרון מלאים עם התוכן המוצג על המסך

12/09/2023 12:37
מימין: אבנר גל, מייסד-שותף ומנכ"ל, ארין ברי, מייסדת-שותפה וסמנכ"ל שיווק וקשרים אסטרטגיים, יבגני ניידיס, סמנכ"ל פיתוח וטכנולוגיות - iRomaScents 

דמיינו שאתם צופים בסרט מלחמה, ומלבד התמונות והקולות האופפים אתכם, אתם גם מריחים את העשן, האש והפגזים… או, נאמר שאתם צופים בפרסומת לבושם חדש, ותוך כדי הצפייה גם מריחים את הניחוח שלו…

את החוויה הזאת מציעה חברת iRomaScents הישראלית, שהציגה בתערוכת IFA שהתקיימה באחרונה בברלין מכשיר חדשני, המפיץ ריחות בתיאום ובסנכרון מלאים עם התוכן המוצג על המסך.

המכשיר מיועד לשימוש אישי, ובנוי באופן שלא דורש כמעט שינוי בתשתית אולם הקולנוע; לכן, ניתן להוסיף אותו לכל בית קולנוע ללא צורך בשינויים יקרים וארוכי טווח.

מלבד שיפור חווית הצפייה בתחום הבידור, iRomaScents מאפשרת למפרסמים להוסיף ריחות מתאימים למודעות פרסומת. כמו כן ניתן להשתמש בו במוזיאונים ובכל הקשור לתחום החינוך.

המוצר החדשני מוסיף ריחות שונים לסרטים, מציאות מדומה, משחקי וידיאו, מודעות מסחריות, קניות ובידור ביתי. למעשה, המכשיר מהווה פלטפורמה, המשמשת בסיס למגוון יישומים. ההפעלה היא אוטומטית ואינה דורשת התערבות המשתמש. המכשיר מופעל באמצעות סוללה, ומכיל מחסנית ("תוף") עם 45 ריחות שונים. אפליקציית הקמעונאות בתחום הבשמים משפרת את חוויית המשתמש ומגדילה את יחס ההמרה הודות לתהליך מובנה ומודרני, המאפשר התאמת הבושם ללקוחות במהירות (פחות מ-2 דקות!), ביעילות ובאובייקטיביות.

החברה החלה לאחרונה במכירות (עד כה ביפן ובאנגליה), ונמצאת בהתארגנות לייצור המוני.

יישום אינטרנטי נמצא אף הוא בפיתוח בימים אלו, ויאפשר למשתמש לבחור בביתו את הפריט המועדף עליו באמצעות אשף AI מהיר (באופן זהה למבוצע בחנות), ויציג רשימת חנויות רלוונטיות בקרבת מקום.

iRomaScents הוקמה על ידי שני יזמים מנוסים, המשתפים פעולה קרוב ל-20 שנה, עם רקורד מוכח של מימוש רעיונות חדשניים למסחור מוצלח: אבנר גל, המביא עימו למעלה מ-45 שנות ניסיון במחקר ופיתוח, תפעול, כספים, שיווק, וכן הקמה וניהול חברות הייטק (פרטיות וציבוריות); וארין ברי, בעלת יותר מ-20 שנות ניסיון בשיווק ותקשורת המונים ברחבי העולם עם ידע וניסיון עשיר בשווקים ותרבויות שונות. החברה ממוקמת בראשון-לציון ומתכננת לעבור למשרדים מודרניים בתחילת 2024.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים