מה עשה הינשוף בכנס של בוגרות ובוגרי ממר"ם?

יואל הינשוף עם עדי נמרודי, מנהלת השיווק של איטרניטי מקבוצת אמן.

באיטרניטי מקבוצת אמן החליטו להגיע לכנס בוגרות ובוגרי ממר"ם, שהתקיים באחרונה, בהפקת אנשים ומחשבים, עם… ינשוף. ולא סתם אחד: הכירו את יואל, ינשוף ה-AI של החברה. יואל שבה את תשומת ליבם של הבאים לכנס, שביקרו בדוכן של החברה, וזכה לתגובות חיוביות.

הינשוף החביב קידם את המהלך הנוכחי של איטרניטי, שבמסגרתו היא מגייסת כ-100 עובדים.ות, מומחי ומומחיות דאטה. אסף בר, מנכ"ל החברה, ידע לספר לדיילי ציפי ש-"מאז האירוע קיבלנו מעל 500 קורות חיים של מומחי ומומחיות דאטה. מדובר בכוח אדם איכותי, מוכשר, שיפעל בתעשיית הדאטה בזירה הביטחונית" – מה שאומר לא מעט פרויקטים מסווגים. מסקרן…

מימין: אריאל עוז, סמנכ"ל הטכנולוגיות של איטרניטי מקבוצת אמן, ואסף בר, מנכ"ל החברה.

מימין: אריאל עוז, סמנכ"ל הטכנולוגיות של איטרניטי מקבוצת אמן, ואסף בר, מנכ"ל החברה. צילום: יח"צ

הגיוס נעשה בעקבות פרויקטים רבים שאותם החברה מקימה, מנהלת ומתפעלת, במיוחד עבור המגזר הביטחוני, כך שעל המועמדים.ות לעבודה להיות בעלי רמת סיווג גבוהה ביותר. זה מסביר מדוע איטרניטי מחפשת אותם בכנס של בוגרות ובוגרי יחידה צבאית, מהמשובחות שביחידות הטכנולוגיה בצה"ל.

לדברי בר, "הביקוש לאנשי דאטה העצים במקביל להתפתחות התחום ולהשקעה האדירה של השווקים בטכנולוגיית ביג דאטה, שנחשבת למרכזית בהפקת ערכים מוספים. העובדים והעובדות שייקלטו יהיו חלק מרכזי במהלכים הכי משמעותיים ומסווגים שאותם אנחנו, באיטרניטי, מובילים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים