אמזון רוצה לגרום לאלקסה להיות חכמה יותר
הסייעת הקולית תשתדרג: היא תתנהל במידה מסוימת כמו ChatGPT, יהיה לה קול יותר אנושי והיא תהיה אמפטית יותר למשתמשים
אלקסה, הסייעת הקולית של אמזון, כבר מבוססת על בינה מלאכותית. אלא שהחברה הכריזה אתמול (ד'), באירוע שהיא עורכת בימים אלה, כי היא מכניסה לה יכולות AI חדשות, שאמורות להפוך אותה לחכמה יותר. בנוסף, החברה הציגה כלי שיידע לבצע שיחות ברמה גבוהה יותר.
את הכלי השיחתי מכנים באמזון Let’s Chat. החברה מבטיחה שכבר בתקופה הקרובה היא תאפשר לבעלי הרמקולים החכמים שלה, בסדרת ה-Echo, להוריד גרסת סקירה מוקדמת, שבה הם יוכלו להתנסות בעצמם ביכולות חדשות, כמו, לדוגמה, לבקש תאריך טוב לטיסה למדינה כזו או אחרת, לבקש לספר סיפור על בלונים, גם אם יותר מחמישה, ועוד.
מעבר לכך, הגרסה החדשה של אלקסה תתנהל, במידה מסוימת, כמו ChatGPT. היא תוכל לכתוב הודעות למשתמשים ולשלח אותן במייל, לכתוב הודעות קצרות בשם המשתמשים ברשתות חברתיות ועוד. באמזון גם מבטיחים שהקול שלה יהיה קצת יותר אנושי, שהיא תהיה קצת יותר אמפטית למשתמשים, שתדע, על סמך נתונים קודמים, להיות שמחה כשהיא מוסרת הודעה, או קצת עצובה, אם צריך, ושאפשר יהיה לנהל חלק מהשיחות הללו גם בלי לומר מילת קסם שתגרום לה להתחיל להגיב.
חלק מהיכולות החדשות שאמזון הציגה באירוע יאפשרו, לדבריה, לנהל בית חכם באופן חכם יותר. כך, לדוגמה, אחד המכשירים החדשים שהיא הציגה, Echo Show 8, ישתמש בראייה ממוחשבת כדי לאתר את המשתמש בחדר שבו הוא נמצא ולשנות את התצוגה בהתאם. אלמנט אחר יהיה היכולת להפעיל מכשיר מסוים בבית בהתאם לשיחה שמנהלים – למשל, להפעיל את שואב האבק אם המשתמש יאמר משהו כמו "'אוי, נשפך לי סוכר על הרצפה".
תגובות
(0)