אפל: עיצוב מחדש ותכונות חדשות ל-iCloud

אתר השירות המרכזי של החברה זוכה למראה חדש וזוכה לתכונות חדשות, כמו, למשל, אפשרות להגדיר דף בית פרטי, התחברות לשירות ההודעות של מערכת ההפעלה ועוד

המשתמשים נאלצים להשתמש דווקא בו? iCloud של אפל.

בימים שלאחר השקת סידרת ה-iPhone 15 החדשה והגירסאות החדשות של מערכות ההפעלה השונות שלה, הייתה אפל עסוקה בשחרור של כמה וכמה עדכונים כדי לפתור בעיות שונות שצצו מכל הכיוונים – כולל פגיעויות שנוצלו בפועל. במקביל, עם זאת, החברה גם מצאה זמן לשחרר עיצוב מחדש לאתר השירות המרכזי שלה, iCloud.com.

אחד הדברים הבולטים הוא מראה חדש, שגם מאפשר למשתמשים, במידה מסוימת, להגדיר דף בית משלהם על ידי שימוש ביישומונים שונים, המאפשרים להם להציץ במהירות לתכנים שהם שומרים בשירות הענן של אפל, לדוגמה על ידי שימוש באפליקציית הפתקים של מערכות ההפעלה שלה. כן הם יוכלו לבצע פעולות שונות ישירות מהממשק הראשי – הורדה של קבצים, תשובות להודעות דואר אלקטרוני או סימון מטלה ככזו שבוצעה, לדוגמה.

יש גם עיצובים חדשים להיבטים אחרים באתר, כמו, למשל, תצוגת קבצים חדשה ב-Drive, כולל אפשרות לראות תצוגה מקדימה של קובץ לפני הורדתו בפועל למחשב. גם Photos, אפליקציית הצפייה בתמונות של השירות, קיבלה עיצוב חדש וזורם יותר, וכן פונקציונליות חדשה, שמאפשרת, בין השאר, לגרור תמונה ישירות אל הודעת דואר.

iCloud.com החדש גם יודע להתחבר לשירות ההודעות של מערכת ההפעלה. בכל פעם שתתקבל הודעת דואר ובכל פעם שאירוע ביומן יגיע לרגע התרחשותו – תופיע התראה מתאימה באזור ההודעות של המערכת, כשלחיצה עליה תפנה ישירות לביצוע הפעולה המתאימה באתר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים