ה-"איפון" של תחום הענן, או: אירוע עם הג'ודוקא פיטר פלצ'יק

הג'ודוקא פיטר פלצ'יק (מימין) ותום ליבנה, מנכ"ל ורביט.

דיילי ציפי כבר יושבת בסוכה, אבל היא עוד לא נרגעה מאירוע ראש השנה של קלאודזון, AWS והפורום העסקי Ximus. קצת לפני שאירחה את האושפיזין וביקשה סליחה ביום כיפור, דיילי ציפי הוזמנה לאירוע של גופי ההיי-טק הבולטים הללו, שנערך במשרדי קלאודזון, ושמחה לפגוש שם בכירות ובכירים בהיי-טק הישראלי, כמו גם את הג'ודוקא פיטר פלצ'יק, שהביא לכולנו כבוד כשזכה במדליית ארד באולימפיאדה האחרונה.

מארחי האירוע היו עדי הייניש, מנכ"ל קלאודזון – שהיא, אם לא ידעתם, חברת הענן של מטריקס, וטליה תורג'מן, מנכ"לית Ximus. הייניש ציין כי "שוק הענן העולמי, ובפרט השוק הישראלי, משנים את פניהם. המעבר לענן מאיץ תהליכי צמיחה עסקית וטכנולוגית, ובכך מאפשר לארגונים להישאר תחרותיים". ואמנם, בשנים האחרונות, ובפרט בשנה האחרונה, יש התעניינות הולכת וגוברת בשוק המקומי במעבר לדאטה סנטרים של ענקיות הטכנולוגיה העולמיות, לרבות אלה של AWS, שהיא בין שתי הסוכות במכרז הענן הממשלתי נימבוס (יחד עם גוגל קלאוד), ובשל כך היא פותחת אזור ענן ייעודי בישראל ודאטה סנטר מקומי.

טליה תורג'מן, מנכ"לית Ximus (מימין), ועדי הייניש, מנכ"ל קלאודזון.

טליה תורג'מן, מנכ"לית Ximus (מימין), ועדי הייניש, מנכ"ל קלאודזון. צילום: סתיו לוי

ולסיום, החלק הכי חשוב: מי הגיעו לאירוע? לצד פלצ'יק, ניתן היה לפגוש בו את תום ליבנה, מייסד ומנכ"ל ורביט; תומר כהן, מנכ"ל BuyMe ומייסד פורום Ximus; דנה בורגר, מנהלת הפעילות העסקית של ווייז בישראל; דותן לזר, מנכ"ל LSport; אסף אזולאי, סמנכ"ל השיווק של Team8; מוטי הרוש, מנכ"ל פלקון קפיטל; נירית בן קיש, סמנכ"לית השיווק של הבנק הדיגיטלי וואן זירו; ונמרוד כהן, שותף ב-TAU Ventures. בהחלט רשימה מכובדת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים