דרושים מפתחים לסיוע באיתור נעדרים וחטופים

צוות שהקימו בוגרי יחידות טכנולוגיות בצה"ל מפתח שורה של פרויקטים, כדי לסייע להביא את הנעדרים והחטופים הביתה בשלום ● הם זקוקים להרבה ידיים עובדות של מפתחים סיניורים בתעשייה

מפתחים סיניורים? זקוקים לכם!

קבוצה של בוגרי יחידות טכנולוגיות בצה"ל מבצעים מפתיחת המלחמה אתמול (ש') שורה של פרויקטים טכנולוגיים, כאשר המרכזי והנדרש ביותר מבחינתם עכשיו נועד לסייע באיתור נעדרים וחטופים, שנמצאים בשבי החמאס.

הקבוצה עובדת בשיתוף פעולה עם כוחות הביטחון, גופי בריאות וחברות היי-טק, שנרתמות לעזרה. היא מחפשת כעת סיניורים, בעלי 5-10 שנות ניסיון בפיתוח.

מיתר פלג, ממקימי הקבוצה, שבימים כתיקונם עובדת ביוניקורן הסייבר וויז, אמרה לאנשים ומחשבים כי "התחלנו כמיזם שהוקם אתמול, במטרה לקשר בין רופאים למשפחות מודאגות ולאנשים שזקוקים לטיפול רפואי. משם התגלגלנו לעוד פרויקטים, רבים, והגענו לסקייל מטורף של אנשים שרוצים לעזור. עם הזמן זה גדל. יש לנו הרבה מאוד פרויקטים, אבל החשובים כרגע הם של מציאה של נעדרים וחטופים".

חברי הקבוצה מנסים למצוא אותם באמצעות סקירה של הרשתות החברתיות, וניסיון לחלץ פרטים של חטופים ונעדרים באמצעים טכנולוגיים, עם הרבה AI. "אנחנו מחפשים ליצור עוד פרויקטים לצורך כך וצריכים מפתחים מנוסים, שידעו להקים מוצר בתוך 4-5 שעות, וכן אנשים שינהלו את כל המערך הזה, שיתכללו את הכול", אמרה פלג. "אנחנו מחפשים סיניורים בעלי ניסיון בעיבוד תמונה, Scraping ועוד. המטרה היא לקשר בסופו של דבר את כל הפרויקטים שלנו עם הגופים הרשמיים, כי מדובר במיזם שיימשך ימים".

פלג מדגישה כי אמנם, המיזם הוא של יוצאי יחידות טכנולוגיות, אבל הם מחפשים לא רק א.נשים ששירתו בהן. "כל עובד ומנהל בחברת היי-טק שיש לנו את הניסיון הרלוונטי מוזמן לפנות אלינו. יש לנו צורך בהרבה ידיים עובדות ולא צריך סיווג ביטחוני".

א.נשים רלוונטיים.ות שרוצים.ות לסייע מוזמנים.ות לפנות לפלג בווטסאפ הזה (ובווטסאפ בלבד): 0543047255.

תגובות

(11)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אבנר

    פניתי אפילו לא עונים...יותר קשוחים ממגייסים

    1. כתבו אח״כ במקום אחר

      הם מוצפים בפניות. עצרו גיוסים בשביל להתארגן.

  2. האם האיש קשר הזה מאומת על ידכם?

    אם לא בבקשה תמחקו את הכתבה

  3. יהודיה מזל שלא דתייה

    פתאום הממשלה צריכה אנשי הייטק רופאים וטייסים ולוחמים ? צבועים ושקרנים מקווה שהעם ראה רואה איזה ממשלה גרועה כושלת ולא מפקדת עם ביבי בראש איפה הבנים שלך ביבי צריכים להיות מגויסים ראשונים לקו ראשון של הלחימה עדיין אתה לא מהווה דוגמא חיובית וטובה לישראל כמו כן איפה שרה נמצאת בישראל או בחול מגיע לנו האזרחים לדעת

    1. יהודייה גם לא חכמה במיוחד

      1. זו יוזמה פרטית, לא של הממשלה 2. אף אחד אף פעם לא אמר שלא צריך אותם 3. נעים מאוד - איש הייטק לוחם וכרגע בלחימה, אבל תומך הממשלה.. למרות מה שאת חושבת אין לך בעלות על התחומים האלה 4. איפה הבנים של יהיר? של ליברמן? של סער? של עבאס? אולי תגייסי את אבא של מיכאלי...

    2. משהי

      נראה לי שאת השיעור להיכן ששינאה מביאה אותנו כבר למדנו... הגיע הזמן לאהבת חינם - רק כך נחזיר את האחים והאחיות שלנו הביתה.

  4. מומחי חרטא לא סייבר

    הסייבר נכשל חרטטנים

  5. אורלי לרנר

    מפתחת bi, שליטה חזקה sql, שליטה טובה בפייתון

אירועים קרובים