הותרו לפרסום שמות ארבעה חללים מאגף התקשוב

סג"מ יואב מלייב ז"ל, רב"ט סיון שמחה אסראף ז"ל, סג"מ יונתן גוטין ז"ל וסא"ל סהר ציון מחלוף ז"ל נהרגו בקרבות בדרום ● יהי זכרם ברוך

יזכור.

הותרו לפרסום שמות ארבעה חללים מאגף התקשוב וההגנה בסייבר של צה"ל, שנפלו מאז שפרצה המלחמה הנוכחית.

סג"מ יואב מלייב ז"ל.

סג"מ יואב מלייב ז"ל. צילום: מתוך הרשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

סג"מ יואב מלייב, בן 19 מקריית אונו, נהרג בקרב בזיקים. הוא היה סגן קשר"ג (ר"ת קצין קשר ותקשוב גדודי) בגדוד 77 שבחטיבה 7. ישראל גל, ראש עיריית קריית אונו, כתב במדיה החברתית כי "אבל כבד נפל על עירנו עם הידיעה על נפילתו של בן העיר, סג"מ יואב מלייב ז"ל. יואב רק בן 19, סגן קצין קשר גדודי בגדוד 77, נהרג בקרב בזיקים. ליבי נשבר עת הגעתי לנחם הבוקר את הוריו, אלכס ומאיה, שני אחיו ואחותו הצעירים. יהי זכרו ברוך".

רב"ט סיון שמחה אסראף.

רב"ט סיון שמחה אסראף. צילום: מתוך הרשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

רב"ט סיון שמחה אסראף, תושבת אשקלון, הייתה רכזת אמצעי תקשוב בחטיבה הצפונית שבאוגדת עזה. היא הייתה בת 20 בנופלה. בעוד כשבועיים, ב-23 בחודש, הייתה אמורה רב"ט אסראף לסיים את שירותה הצבאי. היא כבר החלה בחיפוש עבודה באמצעות הרשתות החברתיות.

סג"מ יונתן גוטין ז"ל.

סג"מ יונתן גוטין ז"ל. צילום: אתר דובר צה"ל

סג"מ יונתן גוטין ממודיעין-מכבים-רעות היה קצין תקשוב ביחידת הרבמ"ד (ר"ת הרב ממדית), בן 20 בנופלו. הוא היה בנם של אלכס ואלה. סג"מ גוטין ז"ל היה ספורטאי מצטיין וחבר נבחרת ישראל בג'ודו. הוא למד בבתי הספר לוי אשכול וברנקו וייס בבית שמש, בטרם עבר עם משפחתו למודיעין-מכבים-רעות. מיכל ורדי, שהייתה עוזרת מאמן בתקופה שבה התאמן במועדון בבית שמש, סיפרה שהוא היה "פייטר שלא מוותר. נלחם בקרבות הג'ודו עד הרגע האחרון". איגור רומניצקי ממועדון סאקורה, שאימן אותו מגיל 10 ועד לגיוס, ציין כי "הייתה לו נפש טובה. תמיד הוא נתן כבוד, עזר לאחרים, הוא אהב אנשים והיה אהוב. בחור עם לב זהב. כל מה שהוא עשה, הוא עשה הכי טוב שאפשר לעשות, וגם בשירות הצבאי הוא היה ככה". גוטין ז"ל התחרה באליפויות ישראל לנערים ואף יצא לתחרויות בינלאומיות. מאיגוד הג'ודו נמסר כי הוא "מרכין את ראשו ומשתתף בצער המשפחה על מותו בטרם עת של יונתן גוטין ז"ל. יהי זכרו ברוך".

סא"ל סהר ציון מחלוף ז"ל, מנמ''ר אוגדת עזה, במעמד קבלת תעודת ההוקרה מנשיא המדינה.

סא"ל סהר ציון מחלוף ז"ל, מנמ"ר אוגדת עזה, במעמד קבלת תעודת ההוקרה מנשיא המדינה. צילום: פייסבוק. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

אתמול (ב') פרסמנו כי בכיר ההרוגים מהתקשוב הצה"לי הוא סא"ל סהר ציון מחלוף ז"ל ממודיעין-מכבים-רעות, מפקד גדוד תקשוב 481 – מנמ"ר אוגדת עזה. הוא היה בן 36 בנופלו. הלווייתו של סא"ל מחלוף ז"ל נערכה אתמול (ב') בבית העלמין הצבאי במודיעין. הוא הותיר אחריו הורים, אחות, אלמנה – שירלי – ושלושה יתומים, שהאחרון שבהם, לביא, נולד בשנה שעברה.

סא"ל מחלוף ז"ל שירת באחד משני המסלולים הקיימים בתקשוב – הטכנולוגי והמבצעי. המסלול הטכנולוגי מיועד למהנדסים ולאנשי תוכנה למיניהם. המסלול המבצעי, שבו הוא שירת, נועד לאנשי תקשוב שצומחים בשטח – בגדודים, בחטיבות ובאוגדות. כך, בין תפקידיו בשירות הצבאי, מחלוף שימש מפקד מחלקת התקשוב של גדוד 601 של הנדסה קרבית. לפני תפקידו הנוכחי הוא היה מפקד גדוד אמירים (376) ביחידת חושן של אגף התקשוב וההגנה בסייבר.

בשנה שעברה קיבל מחלוף ז"ל תעודת הוקרה מנשיא המדינה, יצחק (בוז'י) הרצוג, לאחר שהגדוד שלו נבחר ליחידת מילואים מצטיינת.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אלמונית

    עצוב מאוד מאוד,על ארבעת החיילים מהתקשוב שנהרגו, השם ינקום דמם,יהי זכרם ברוך לעד

  2. בר אור דב

    איפה היה בצבא בשש שעות הראשונות

אירועים קרובים