חדש ב-X: מודעות ממשתמש לא קיים

לפי דיווח של משתמשים, החלו להופיע בפלטפורמת הציוצים מודעות בלי שם משתמש או קישור לדף משתמש, שלא ניתן להעביר אותן הלאה, או לצייץ אותן מחדש וגם לא לדווח עליהן

השיקה חבילות מינוי חדשות. X.

Xטוויטר לשעבר, ממשיכה להשיק עוד ועוד תכונות חדשות תחת ידיו של אילון מאסק, שלא ממש ברור כיצד הן מתקשרות עם חוויית שימוש חיובית עבור המשתמשים.

אחת התכונות החדשות שעליהן דיווחו משתמשים רבים, גם אם לא באופן רשמי, היא הופעה של מודעות מסוג חדש. המשתמשים לא יכולים לבצע כל פעולה שקשורה למודעה – לא להעביר אותה הלאה, לא לצייץ אותה מחדש וגם לא לדווח במקרה שהם חושבים שהתוכן אינו ראוי. ויותר מכך, הדמות שמופיעה כמי שהעלה את הפוסט בדרך כלל אינה קיימת, ובכלל, אין שם משתמש וקישור לדף משתמש כלשהו.

המודעות הללו מורכבות תמיד מתמונה עם טקסט ליווי קצר, ולחיצה על התמונה, כך על פי דיווחים של משתמשים שכן עשו זאת, גורמת לפתיחת חלון דפדפן חדש עם אתר צד שלישי כזה או אחר.

עוד שינוי צפוי, כך לפי פוסט של מאסק בעצמו, הוא הסרת האפשרות לסמן פוסטים בלייק, לצייץ מחדש וכל פעילות אינטראקטיבית אחרת, מהתצוגה בפיד הראשי של המשתמשים. הדבר היחיד שיוצג הוא מספר הצפיות, כי לטענתו של מאסק זה ישפר את הקריאות של הפוסטים. רק כניסה לפוסט עצמו תציג את כל הבקרות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. סמי

    קוראים לזה פרסומות תמיד היה בכל האתרים

אירועים קרובים