בין הנרצחים בטבח: בתו של איל וולדמן, מייסד מלאנוקס

דניאל וולדמן ז"ל ובן זוגה, נעם שי ז"ל, היו בין המשתתפים.ות שנרצחו בפסטיבל בקיבוץ רעים ● וולדמן האב: "קיוויתי שהם נחטפו לעזה, ויש סיכוי שנראה אותם שוב בעתיד; עכשיו אני מקווה שהם ינוחו על משכבם בשלום"

איל וולדמן, יזם ומייסד מלאנוקס, ואביה של דניאל וולדמן ז"ל.

דניאל וולדמן ז"ל, ביתם של אלה ואיל וולדמן, מייסד מלאנוקס, היא בין הנרצחות והנרצחים בטבח שביצע החמאס בדרום – כך הותר אתמול (ד') לפרסום. וולדמן ז"ל, בת ה-24, הייתה בין אלפי המשתתפים.ות בפסטיבל המוזיקה נובה, שהתקיים בשבת האחרונה בקיבוץ רעים. היא נרצחה יחד עם בן זוגה, נעם שי ז"ל בן ה-26 – בנם של חן ויוסי שי מכפר תבור.

"כל מי שפגש אותה – אהב אותה", סיפר וולדמן האב על בתו בראיון ל-CNN. "היא לא עשתה דבר רע לאיש". בני משפחתה של וולדמן הצליחו לאתר את מקומה באמצעות אפליקציית מעקב במכשיר הנייד וב-Apple Watch שלה. "נסעתי אל המיקום וראיתי בדיוק איך היא נרצחה, לפחות על ידי שלושה או חמישה אנשים שתקפו אותה", אמר אביה.

דניאל וולדמן ז"ל ובן זוגה, נעם שי ז"ל, החליטו שיתחתנו בקרוב. השניים עברו לדירה חדשה לפני כמה שבועות.

בתחילת השבוע, משפחתה של וולדמן לא ידעה מה עלה בגורלם של דניאל ונעם. "הייתה לי תקווה וקיוויתי שאולי הם נחטפו לעזה, ויש סיכוי שנראה אותם שוב בעתיד", סיפר וולדמן בראיון. "עכשיו אני מקווה שדניאל ונעם ינוחו על משכבם בשלום, ואני מקווה שהם במקום טוב".

גל נבון ז"ל

הרוג נוסף, שגם הוא השתתף בפסטיבל בקיבוץ רעים, הוא גל נבון ז"ל, בן 30 מרמת גן. נבון ז"ל הוא בוגר קורס תכנות בממר"ם, ששירת לאחר מכן ביחידת לשם אשר בלוט"ם, ופעל לפיתוח ותחזוקת מערכות לוגיסטיות עבור צה"ל. הוא היה תוכניתן בצוות קידמ"ה ולאחר מכן בצוות מלאי בלוגמ"ר. לאחר שחרורו מצה"ל הוא עבד כתוכניתן וכראש צוות בחברות היי-טק.

"גל שלנו, אהוב לבנו. כל מי שהכיר אותך התאהב בך מיד. היית עוגן ואור בחיים של המשפחה שלנו. השארת חותם על כל אדם שפגשת", נפרדה ממנו המשפחה.

גל נבון ז"ל.

גל נבון ז"ל. צילום: מתוך הרשת החברתית. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

בן דודו, עדן עובד, כתב: "אין הרבה מה להגיד. תמיד אמרו לי שאלוהים לוקח את הטובים, אבל פה מדובר בסיירת של הטובים, בטופ של הטופ. ההגדרה במילון למלאך. המוצלח, השמח, אפס אחוז רוע, מאה אחוז אנושיות, גבריות. מוצלח, חכם – כל מה שנגיד רק יוריד ממה שהיית".

"גל תמיד היה מלא שמחת חיים עם חיוך מתוק מרוח על הפרצוף", סיפרו חבריו. "הוא תמיד פעל בגישה חיובית, ראה את חצי הכוס המלאה, היה מלא אנרגיות, שמח לסייע בכל דבר ואהב את האדם באשר הוא".

סמ"ר אורן אלפסי ז"ל

בין החיילים שנהרגו במלחמה נמנה סמ"ר אורן אלפסי ז"ל, בן 22 מרחובות, ששירת בסדיר כאנליסט ביחידת מצפ"ן שבלוט"ם. הוא הותיר אחריו הורים – קובי וקרן, ואחים – נועם ויהונתן. אלפסי וחברתו היו בממ"ד, וכאשר המחבלים הגיעו למקום, הוא הגן עליה בגופו.

אלפסי ז"ל הוא בוגר קורס בממר"ם ועם סיומו הוא שימש כראש לשכת מפקד מצפ"ן. לאחר מכן הוא קודם לתפקיד אנליסט למערכת מבצעית ביחידה.

סמ"ר אורן אלפסי ז"ל.

סמ"ר אורן אלפסי ז"ל. צילום: מתוך הרשת החברתית. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

חבריו של אלפסי אמרו כי "אורן הצטיין בתפקידו, שאף תמיד להגיע גבוה ולהשפיע באופן רוחבי". הם ציינו כי "אורן היה חייל ואדם מסור, מפרגן ואכפתי, שמתייחס לכל הבעיות של כולם כאילו היו בעיותיו שלו. הוא תמיד חיפש למי אפשר לעזור ואיך, לא משנה כמה הוא היה עסוק". החברים הוסיפו ש-"גם לאחר שחרורו מהצבא, אורן שמר על קשר עם היחידה והמדור באופן צמוד. רק לפני כשבועיים הוא ביקר את אנשי היחידה והתעניין בעשייה שלהם. אורן ז"ל אהב את הים, ונהנה לגלוש ולנגן בגיטרה. תמיד נזכור את החיוך הענק שליווה אותו לכל מקום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים