וובינר: כיצד הבינה המלאכותית מסייעת בזמן מלחמה?

במפגש אונליין, שקבוצת אנשים ומחשבים תערוך מחר (ב'), ידברו מומחים על יישומי בינה מלאכותית שמסייעים בתקופת חירום: מעזרה איתור נעדרים, דרך מאבק בסייבר ומלחמה בפייק ניוז, ועד לשימוש לצורך הסברה

הבינה המלאכותית במוקד הוובינר.

הבינה המלאכותית נמצאת על סדר היום, בעוצמה משתנה, כבר לא מעט שנים. בסוף השנה שעברה פרצה בסערה התפתחות חדשה שלה – הבינה המלאכותית היוצרת, היא ה-GenAI. זה התחיל ב-ChatGPT המפורסם והמשיך לפיתוחים רבים נוספים, צרכניים וארגוניים. מרבית חברות הענק הטכנולוגיות נמצאות עמוק ב-"סיפור" הזה.

ה-AI, כולל ה-GenAI, יעמדו במוקד וובינר של אנשים ומחשבים, שייערך מחר (ב'), וישתתפו בו מומחים ואנשי מקצוע משלל הגוונים של התחום הרחב הזה. המומחים ידברו על ההיבטים שונים של שימושי הבינה המלאכותית בתקופת חירום, מה שמן הסתם רלוונטי מאוד לימים אלה. בין הנושאים שיעלו במפגש: יישומי AI שמסייעים לאיתור נעדרים, מלחמה בסייבר ובטרור, ניתוח וקבלת מידע שמאפשר למקבלי החלטות להחליט מהר יותר וטוב יותר, מאבק בתופעת הפייק ניוז, וכן שימוש ב-AI לטובת ההסברה בחזית הבינלאומית.

הוובינר הזה הוא הרביעי בסדרת הכנסים אונליין שאנשים ומחשבים מקיימת החל מראשית המלחמה הנוכחית, כחלק מהמעורבות והליווי של הקבוצה את קהילת ה-IT וההיי-טק, מזה 42 שנים.

המפגש יועבר בשידור חי בין השעות 11:00 ל-13:00, והצופים יוכלו להפנות במהלכו שאלות ישירות למרצים ולהביע את דעתם. ההשתתפות היא ללא תשלום, לאחר רישום כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים