מימון המונים למען ילד שאימו נרצחה בטבח ואביו נחטף לעזה

עינב אלקיים-לוי ז"ל, עובדת קלטורה, ובעלה, אור, חגגו בפסטיבל נובה ● חברים של בני הזוג מגייסים אונליין כספים למען עתידו של הפעוט, שאימו אינה בין החיים ואביו חטוף בידי האויב

בני המשפחה: עינב ז"ל, אור ואלמוג.

אלמוג לוי הוא ילד בן שנתיים וחצי, שאימו, עינב אלקיים-לוי ז"ל, נרצחה בטבח שביצע החמאס בדרום, ואביו, אור, נחטף על ידי ארגון הטרור לעזה. חבריהם של בני הזוג יצאו באחרונה בקמפיין מימון המונים לטובת הטיפול בפעוט ועתידו.

החברים הקימו אתר לזכרה של עינב ז"ל, עובדת קלטורה בת 32, שמחבלי החמאס רצחו בעודה חוגגת בפסטיבל נובה ליד רעים, באותה שבת ארורה של ה-7 באוקטובר. היא חגגה שם עם בעלה, אור, שכאמור נחטף על ידי החמאס. "בנם הקטן, אלמוג בן השנתיים וחצי, ניצב כעת בצילה של טרגדיה קורעת לב זו", כותבים החברים.

עינב ז"ל ואור היו בני זוג במשך 15 שנים. "יחד הם אהבו לחיות את החיים, אהבו לרקוד ו-וידיאו תמיד שיהיה אוהל במכוניתם, כדי לטפח ולשמר את אהבתם לטיולים", נכתב בעמוד הקמפיין.

החברים כתבו כי "עינב הייתה רקדנית מקצועית, וחיוכה האיר כל מקום אליו הגיעה". הם ציינו שהיא "הייתה בעלת תפקיד משמעותי במחלקת המדיה והטלקום של קלטורה, והותירה חותם עמוק על עולם שידור תכני הבידור (Streaming entertainment). היא הובילה את החשיבה היצירתית שניצבה מאחורי העיצוב והחוויה של המשתמשים הרבים (UI/UX) באפליקציית הסטרימינג של קלטורה, ואפשרה למיליוני צופים ברחבי העולם חוויה מהנה של שידורי טלוויזיה מבוססי ענן".

לדבריהם, "בזמן שמשפחותיהם של עינב ואור מתמודדות עם כאב שלא ניתן לדמיין, אנחנו עושים כמיטב יכולתנו לעזור לאלמוג בשנים הבאות. בעזרת התרומות שלכם נוכל להבטיח שאלמוג יקבל את כל מה שהוא ראוי לו: מקום לגור בו, בגדים, חינוך, הוצאות רפואיות, ולא פחות חשוב – תמיכה וליווי שיסייעו לו בהמשך הדרך. העזרה שלכם היום תעשה שינוי גדול בחיים של אלמוג".

לתרומה למען אלמוג לחצו כאן.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים