דיווח: בעיות טעינה של ה-Pixel Watch 2 החדש של גוגל

משתמשים מדווחים כי השעון החכם החדש לא נטען, הוא שהוא נטען לסירוגין כאשר הוא מחובר למטען ● גוגל מודעת לבעיה, אבל משתמשים רבים מתלוננים על חוסר תגובה של החברה לפניותיהם

התקלה במטען או בשעון?Pixel Watch 2 של גוגל.

משתמשים רבים ב-Pixel Watch 2 מדווחים על בעיית טעינה במכשיר הלביש. לפי הדיווחים, התלונות הן שהשעון החכם החדש של גוגל פשוט לא נטען, או שהוא נטען לסירוגין כאשר הוא מחובר למטען.

לפי דיווח של אחד המשתמשים, בדיקה עיקשת שלו מראה, שגוגל מודעת לבעיה. לדבריו, בשירות התמיכה של החברה אמרו לו שאכן קיימת בעיה בשעון החכם ושהחברה תחזור אליו בהקדם האפשרי עם פתרון, אבל גוגל לא חזרה אליו. הוא מספר שניסה הכל – החל מהזמנת כבל טעינה חדש מחנות גוגל ועד חיבור המטען ליציאות ושקעי קיר שונים, אבל שום דבר לא עזר, ולדבריו נראה שלשעון יש רצון משלו, והוא מפסיק וחוזר להיטען לסירוגין. בסופו של דבר, המשתמש מציין כי הצליח לדבר עם צוות התמיכה באמצעות צ'אט, והוצע לו שעון חדש בתמורה לזה שלא נטען.

עם זאת, לא לכל בעלי ה-Pixel Watch 2 היה מזל, ומשתמשים רבים מדווחים שהם עדיין ממתינים שגוגל תחזור אליהם בנוגע לשעונים שלהם שאינם נטענים.

משתמש אחר התלונן שהתמיכה של גוגל הפסיקה להגיב לאימיילים שלו בנוגע לבעיה.

כרגע לא ברור אם הבעיה היא במטען שגוגל מצרפת למארז השעון, או שחלק מהשעונים פשוט פגומים. בדף התמיכה שלה, גוגל ממליצה למשתמשים לוודא תחילה שמטען שלהם תואם ל-Pixel Watch 2, ומסבירה כיצד יש לטעון את השעון.

מכל מקום, החברה גם ממליצה למשתמשים לפנות לתמיכה של חנות גוגל ולא לצוות השעון בחברה, שכן האחרון אינו יכול לספר פתרון או החלפה של השעון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים