אפל עוצרת את פיתוח מערכות ההפעלה – ותתמקד בתיקון באגים

המטרה: למנוע גרירה של תקלות ידועות אל החלקים המתקדמים יותר של הפיתוח, בשל באגים רבים מדי שהתגלו בגירסאות המוקדמות של מערכות ההפעלה השונות

בצנרת של אפל: כלי לאופטימיזציה של מודעות.

אפל החליטה לעצור באופן זמני את הפיתוח של כל מערכות ההפעלה שלה. לפי הדיווחים, במהלך בדיקות פנימיות שבוצעו בהוראת מנהל פיתוח התוכנה הראשי של החברה, קרייג פדריג'י, התגלו יותר מדי באגים בגירסאות המוקדמות של מערכות ההפעלה השונות.

מכיוון שכך, ולפחות בתקופה הקרובה, כל מהנדסי התוכנה של אפל האחראים על פיתוח מערכות ההפעלה – ומדובר בכמעט 10,000 מהנדסי תוכנה – יצטרכו לתקן את כל הבאגים שכבר אותרו, לשפר ביצועים היכן שהוחלט שיש צורך מסיבי בכך, ולא לעסוק כלל בהוספת תכונות חדשות. המטרה היא למנוע גרירה של תקלות ידועות אל החלקים המתקדמים יותר של הפיתוח, שאז כל שינוי יוכל לגרום לבעיה גורפת יותר, כשמעבר לכך רוצים להבטיח באפל שמערכות ההפעלה אכן יעבדו באופן הדדי בצורה חלקה ונקייה מבעיות.

מדובר כמובן בגירסאות הבאות של מערכות ההפעלה שמתוכננות להשקה ב-2024. ברשימה נמצאות iOS 18, iPadOS 18, macOS 15, watchOS 11 וכן visionOS, מערכת ההפעלה של אפל עבור משקפי המציאות המעורבת שלה.

לפי ההערכות, ההפסקה הזמנית הזאת בפיתוח לא אמורה להתמשך הרבה יותר משבוע ולא אמורה לגרום להשהיות בתאריכי ההשקה המתוכננים – אולי אפילו ההפך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים