הוקם גלעד דיגיטלי להנצחת הנופלים והנרצחים במלחמה

עוד עשייה חשובה ומבורכת בהתנדבות - מאז פרוץ המלחמה הקימה ממוריז+, חברה בבעלות היזם והמנכ"ל סיני זילבר, למעלה מאלף אתרי זיכרון לחללי הטבח והקרבות ואלו מהווים גלעד דיגיטלי לזכרם

אתרי הזיכרון של חברת ממוריז+ להנצחת חללי הטבח והמלחמה.

חברת ממוריז+, בבעלות היזם והמנכ"ל סיני זילבר, הקימה מאז המלחמה למעלה מאלף אתרי זיכרון לחללי הטבח והמלחמה, המהווים גלעד דיגיטלי להנצחת הנופלים והנרצחים במלחמה. כל אתר מועבר למשפחות ללא תשלום, כדי שיוכלו להרחיב את מלאכת ההנצחה ולהזמין חברים וקרובי משפחה לאתר ההנצחה של יקיריהם.

לדברי זילבר, ממוריז+ גייסה צוות של מתנדבות ומתנדבים – מהארץ ומהעולם, יחידים וצוותים בחברות (כמו דלויט ישראל) – להקמת אתרי הנצחה וזיכרון לחללי הטבח והמלחמה, עבור המשפחות והחברים, וגם כדי לסייע במאמצי ההסברה של מדינת ישראל בעולם.

"הצוות ממפה את החללים, מקים במהירות אתר דיגיטלי לכל חלל ומעלה הספדים, זיכרונות, תמונות וסרטונים מרחבי הרשת להנצחת חיי החלל (ולא רק את סיומם הטראגי). האתר מועבר, כאמור, לרשות משפחות החללים והקורבנות.

חברת ממוריז+ הוקמה לפני שלוש שנים על ידי זילבר, במטרה להקים פלטפורמה דיגיטלית להנצחת הדורות שהולכים ונעלמים, ניצולי שואה, סבים וסבתות ועוד. בעידן הדיגיטלי גובר והולך הצורך להנציח יקירים באופן דיגיטלי, שישמש גלעד נצחי לדורות הבאים.

"מעולם לא תיארתי לעצמי שיהיה צורך גדול כל כך, פעם אחר פעם, להנציח גם אנשים צעירים שחייהם נגדעו בטרם עת, ב-7.10.23", אמר זילבר.

המיזם הוא התנדבותי, כאמור, ומשפחות החללים מקבלות את האתר המוקדש ליקיריהם ללא תשלום, לכן זילבר מבקש את העזרה של כל שיכול לסייע, בעיקר באיסוף החומרים על הקורבנות, תמונות וסיפורים עליהם. השאיפה היא כמובן להנציח את כל החללים והנרצחים במלחמה זו.

ניתן ליצור קשר עם ממוריז+ בטלפון – 052-257-8418 או ווטסאפ, וכן בדוא"ל.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גם וויקס נותנת אתר הנצחה בחינם

    האתר בחינם וצוות החברה גם עוזר להקים אותו ללא עלות https://memorial-templates.wix.com/

  2. ניר שילוני

    יוזמה ברוכה, אתר יפה. שלא נדע עוד צער

אירועים קרובים