על מה ידברו בוובינר היי-טק בנגב תחת אש?

ראשי הענף בדרום, נציגי ממשלה ונציגי יזמים ומשקיעים ידברו על האתגרים או הסכנות האורבות לחברות צעירות שפועלות בפריפריה הדרומית על רקע המלחמה

המלחמה ואירועי הטבח של ה-7 באוקטובר השפיעו על חברות ההזנק וחברות ההיי-טק הפועלות בפריפריה הדרומית, ובמיוחד על החברות שפעלו בשטחי יישובי העוטף. בוובינר "היי-טק בנגב תחת אש" ישתתפו ראשי הענף בדרום, נציגי ממשלה ונציגי יזמים ומשקיעים, וישוחחו על המצב כיום, מה הם האתגרים או הסכנות האורבות לחברות צעירות שפועלות בחממות, כיצד המלחמה ודחיית פתיחת שנת הלימודים תשפיע על האקדמיה, וכיצד מונעים את עצירת התקדמות מיזם פארק ההיי-טק בבאר שבע, המשתלב עם ירידת צה"ל לדרום.

את המפגש יפתח ארנון קולמבוס, מנכ"ל החממה הטכנולוגית אינגב, חממת פריפריה, שהוקמה לפני שלוש שנים שכוללת 11 חברות הזנק. החממה הוקמה בסיוע רשות החדשנות ומימון עצמי של החברות. קולומבוס הוא חבר קיבוץ חצרים, בעל ניסיון ניהולי רב בחברות טכנולוגיות, בין היתר כיהן בחברת ICL.

עוד ישתתפו במפגש:

הראל רם, מנכ"ל המיזם סינרגי7, מרכז חדשנות ברובע חדשנות שהוקם בבאר שבע, המתמקד בקידום יזמות ותעסוקת היי-טק בחיזוק ובמעמדה של בירת נגב כאחד המוקדים של תעשיית החדשנות בתחומי הדאטה הרפואית, רובטיקה, הגנת סייבר ועוד. רם גם היה מנכ"ל עמותת טק 7, שעוסקת בחיבורים בין יזמים, משקיעים וחברות שמחפשות שותפים.

חנן ברנד, סמנכ"ל הזנק ברשות החדשנות. ידבר על קרן סיוע החירום שהרשות הקימה במימון משותף של האוצר, בסך 400 מיליון שקלים. לברנד ניסיון רב בניהול השקעות במגוון קרנות הון סיכון, ובתפקידו האחרון היה שותף מנהל של הקרן האמריקנית Cornerstone Venture Partner.

פרופ' דן בלומברג, סגן נשיא אונ' בן גוריון ויו"ר סוכנות החלל הישראלית, ידבר על הקשר בין האקדמיה לפיתוח תעשיית ההיי-טק בנגב, על השפעת המלחמה, שגרמה לדחיית שנת הלימודים, ויספר על אחד המיזמים שהחלו במעבדות של בן גוריון וכיום הן בחממה אינגב.

חן ביתן מנהל חברת סייברארק, חברה ישראלית הפועלת בשוק העולמי, שהיא חברת הסייבר השנייה בגודלה בעולם, הנסחרת בנאסד"ק בשווי של 7.5 מיליארד דולר, עם למעלה מ-8,500 לקוחות בכל העולם, ולמעלה מ-3,000 עובדים בכל רחבי העולם, מתוכם 1,000 בישראל. לפני כשנתייים הקימה החברה שלוחת מו"פ בבאר שבע, כדי להנגיש את ההיי-טק לפריפריה הגיאוגרפית.

ניקול הוד סטרו, מנכ"לית קרן מיראז', תסביר אילו כלים קיימים עבור פילנתרופים ומשקיעים כדי להבטיח את ההמשכיות של חברות ההזנק בדרום.

דובר נוסף, יוסי מלמד, יו"ר עמותת בוגרי ממר"ם, ידבר על יזמות והיי-טק בנגב ובכלל בשעת חירום ועל מעבר יחידות המחשב של ממרם לבאר שבע וכיצד זה משפיע במעגלים השונים.

.

הוובינר יועבר בשידור חי, על פלטפורמת זום, בהשתתפות קהל. ניתן להירשם ללא תשלום דרך אתר הכנס.

להרשמה לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים