סלקום: הרווח הנקי זינק ב-30% לשיא של שבע שנים

הרווח הנקי של החברה עמד בתום הרבעון השלישי של השנה על 53 מיליון שקלים ● עלייה גם בהכנסות - לשיא של ארבע שנים

דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום.

סלקום סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם תוצאות טובות: על פי הדו"חות הכספיים שהחברה פרסמה היום (ד'), היא הציגה שיא רבעוני של ארבע שנים בהכנסות ושיא של שבע שנים ברווח הנקי.

ההכנסות גדלו ברבעון ב-0.9% ל-1.1 מיליארד שקלים והרווח הנקי צמח ב-29.3% ל-53 מיליון. מכירות ציוד הקצה קטנו ב-3.2% ל-301 מיליון שקלים. בסלקום תולים את הירידה הזו בין היתר בכך שבעוד בשנה שעברה, ה-iPhone החדש הגיע לישראל בחודש ספטמבר, ששייך לרבעון השלישי, השנה הוא (ה-iPhone 15) הושק בארץ בחודש אוקטובר, שייך לרבעון הרביעי. ההכנסות משירותי הסלולר הסתכמו ב-508 מיליון שקלים ובנטרול הכנסות קשרי גומלין – ב-418 מיליון. מדובר בעלייה של 7.2% משנה לשנה. ההכנסות משירותים במגזר הנייח גדלו ב-6.6% ל-355 מיליון שקלים, בעיקר עקב צמיחה בשירותי האינטרנט והטלוויזיה, בקשרי המפעילים ובהכנסות החשמל.

הרווח התפעולי של סלקום צמח ברבעון ב-16.8% ל-111 מיליון שקלים, כאשר עיקר הגידול נובע מעלייה בהכנסות השוטפות של חבילות הסלולר ושירותי האינטרנט והטלוויזיה.

סלקום סיימה את הרבעון הנוכחי עם תזרים מזומנים כפול מזה שהיה לה ברבעון המקביל אשתקד – 77 מיליון שקלים לעומת 38 מיליון.

"התוצאות מעידות על המשך מגמת הצמיחה של החברה"

דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום, אמר עם פרסום התוצאות כי "בתקופה הנוכחית, עת מלחמה, סלקום מגויסת בכל ענפי הפעילות, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי, ופועלת כדי להבטיח רציפות תקשורתית לכלל לקוחותיה, בכל רחבי ישראל. החברה פתחה מגוון הטבות ללקוחותיה ובנוסף, פעלה לטובת חיזוק אתרי תקשורת באזורי הלחימה, על מנת לאפשר תקשורת תקינה של האזרחים וכוחות הביטחון. כולנו, בסלקום, מייחלים לשובם של כלל החטופים, הנעדרים והחיילים הנמצאים בשטח בשלום לבתיהם".

"סלקום ממשיכה להציג ברבעון השלישי תוצאות מרשימות בכל הפרמטרים המובילים, המעידות על המשך מגמת הצמיחה של הקבוצה עם הרווח הגבוה ביותר בשבע השנים האחרונות, עליות בהכנסות מפעילויות הסלולר, הנייח, ציוד הקצה ואף החשמל, זינוק בתזרים המזומנים והמשך ירידה במינוף. החברה תמשיך בביצוע האסטרטגיה שהחלה בשנה האחרונה ולהציע עולם פתרונות מקיף ושלם", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים