סלברייט רשמה הכנסות שיא ברבעון השלישי

ההכנסות הרבעוניות של חברת המודיעין הדיגיטלי צמחו ב-17.5% ליותר מ-84 מיליון דולר ● הרווח הנקי שלה לפי GAAP צנח ב-74.1% ל-6.5 מיליון, אולם הרווח הנקי Non-GAAP קפץ פי 7.2 ליותר מ-21 מיליון

יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט.

הרבעון השלישי התאפיין בחברת המודיעין הדיגיטלי סלברייט בעלייה בהכנסות לשיא רבעוני. ברווח הנקי היא רשמה תוצאות מעורבות: עלייה לפי חישוב GAAP וקיטון לפי Non-GAAP. הנתונים הללו עולים מהתוצאות הכספיות שהחברה פרסמה אתמול (ג').

אם לצלול למספרים, ההוצאות של החברה קטנו ברבעון ב-2.8% ל-71 מיליון דולר ואילו ההכנסות צמחו ב-17.5% ל-84.2 מיליון. הרווח הנקי לפי GAAP רשם צניחה של 74.1% ל-6.5 מיליון דולר, אך הרווח הנקי Non-GAAP קפץ פי 7.2 ל-21.3 מיליון.

בסעיפים הגולמיים, ההוצאות פחתו ב-11.4% ל-12.88 מיליון דולר, הרווח טיפס ב-24.8% ל-71.3 מיליון והרווח השולי עמד על 84.7%. ההוצאות התפעוליות קטנו ב-6.6% ל-57.88 מיליון דולר וסלברייט עברה מהפסד תפעולי של 1.1 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2022 לרווח תפעולי של 13.5 מיליון ברבעון המדווח.

נתוני תשעת החודשים הראשונים של השנה מראים כי הוצאות החברה גדלו במהלכם ב-5.6% ל-213.9 מיליון דולר והכנסותיה צמחו ב-18% ל-232.1 מיליון. גם כאן, החברה עברה מהפסד לרווח תפעולי – מהפסד של 8.6 מיליון דולר לרווח של 18.2 מיליון. גם ברווחיות הנקייה, החברה החליפה הפסד של 66.5 מיליון דולר בסיכום שלושת הרבעונים הראשונים של 2022 לרווח של 113.7 מיליון בתקופה המדווחת.

יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט, אמר עם פרסום התוצאות כי "השלמנו רבעון שלישי מצוין ל-2023, המשקף מומנטום עסקי מתמשך והתקדמות אסטרטגית משמעותית. על רקע שוק עם ביקושים בריאים, דיווחנו על רבעון שיא מבחינת הכנסות. זאת, במידה רבה הודות לנוכחות המשמעותית שלנו ביחידות הפורנזיקה הדיגיטלית וביחידות החקירות של לקוחותינו בתחום אכיפת החוק. אנחנו נכנסים לרבעון האחרון של השנה עם הצעת ערך אטרקטיבית, הזדמנויות איכותיות להגדיל את נתח הארנק שלנו בקרב הלקוחות ומבנה עלויות יעיל, שתומך בשיפור מתמיד של הרווחיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים