ההשקעה החדשה של דובי פרנסס: סטארט-אפ הפינטק CapitalOS

קרן Group 11 של פרנסס הובילה את סבב הסיד של CapitalOS, שהסך הכולל שלו עמד על 39 מיליון דולר - סכום מכובד לסבב כה מוקדם ● הפתרון מאפשר לפלטפורמות תוכנה לספק כרטיסי אשראי ולנהל את ההוצאות של עסקים קטנים

דובי פרנסס.

סטארט-אפ הפינטק CapitalOS, שמספק תשתית לפלטפורמות שמשרתות עסקים קטנים, הודיע היום (ג') כי גייס 39 מיליון דולר בסבב סיד – סכום מכובד לסבב כה מוקדם. 30 מיליון דולר מהם מגיעים ממרכיב חוב ויתר תשעת המיליונים – מהשקעת הון.

המשקיעה שהובילה את סבב הגיוס היא הקרן של המשקיע והיזם הסדרתי דובי פרנסס, Group 11. השתתפו בסבב הקרנות סלואו ונצ'רס, ורה אקוויטי ו-Upper90, ושלל משקיעים פרטיים, בהם תומר לונדון, מייסד במשותף ו-CPO בגוסטו, עוז אלון, מייסד במשותף ומנכ"ל האניבוק, וכן בעלי תפקידים בכירים בחברות כגון סטרייפ וטיפלתי.

ב-CapitalOS אומרים שהפתרון שלה משתלב בפלטפורמות לשירות עסקים קטנים בעזרת קריאת API בודדת, וחוסך את הצורך בפיתוח פנימי, שכרוך בהשקעה גדולה של זמן וכסף, וכן מצריך התמחות בניהול סיכונים, כללי רגולציה, חיתום ועוד. לדבריה, הפתרון מטפל בכל הנדרש, "כך שהפלטפורמות הללו יכולות להתמקד בתחומי הליבה שלהן, ובה בעת להרחיב את השירותים שלהן, לייצר אפיק הכנסה חדש ולחזק את יתרונן היחסי מול המתחרים". התשתית של CapitalOS כבר פועלת בפלטפורמות לעסקים קטנים, בהן וורקיז ורול קרדיטס, ודרכן זמינה לאלפי עסקים קטנים בארצות הברית.

(רוב) הצוות של CapitalOS.

(רוב) הצוות של CapitalOS. צילום: יח"צ

CapitalOS הוקמה בשנה שעברה על ידי ניר דרמר, שמשמש כמנכ"ל החברה, ומתן גולדשמידט, סמנכ"ל הטכנולוגיות שלה. שניהם יזמים סדרתיים, שמילאו תפקידים בכירים בחברות טכנולוגיה, בהן טיפלתי, סטרייפ וליפט. מדובר בחברה קטנה: היא מעסיקה 10 עובדים בסך הכול – בסן פרנסיסקו, ניו יורק וישראל. ההשקעה תשמש לגיוס כוח אדם נוסף, האצת הפיתוח והשיווק והרחבת רשת שותפי הפלטפורמה.

דרמר אמר כי "עסקים קטנים חייבים להיות יעילים בניהול המשאבים המעטים שלהם, ולכן אנחנו רואים פריחה של חברות תוכנה לניהול עסקים, כמו וורקיז והאניבוק הישראליות, שעוזרות לעסקים להתנהל בצורה יעילה. עד כה, חברות אלה לרוב נמנעו מניהול ההוצאות ללקוחות שלהן בגלל המומחיות, העלות והמורכבות הכרוכות בכך. הפתרון שלנו מאפשר לחברות אלה להציע כרטיסי אשראי ויכולות ניהול הוצאות שעוזרות לעסקים לקבל שקיפות לתוך הוצאות העסק, תוך חיסכון זמן וכסף. מאחורי הקלעים, CapitalOS דואגת להיבטי הרגולציה, ניהול הסיכון, גיוס ההון, הנפקת הכרטיסים ועוד – וכל זה בכמה שורות קוד בודדות. עכשיו, תנאי השוק בשלים להביא את הקלות והנוחות שסטרייפ הביאה בצד ניהול הגביה – לניהול ההוצאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים