אפליקציה חדשה מנגישה מידע למפונים באזור ים המלח

קונקטים תרמה ללא עלות את מערך ההדרכה ואפליקציית המידע שלה והסבה אותה לשימוש המועצה האזורית תמר, לטובת המפונים ● האפליקציה מאפשרת להם לקבל את כל המידע הנוגע לשירותים השונים הניתנים באזור

כל המידע באפליקציה אחת. תמר סיטי

המועצה האזורית תמר מארחת מזה כשבעה שבועות כ-13 אלף אורחים מהעוטף, משדרות ומקריית שמונה. בתקופה זו הקימה המועצה, שמונה כ-1,600 תושבים, תשתיות רבות בתחומים שונים כדי לתת מענה לאלפי המפונים שהגיעו לתקופה ארוכה ולא לנופש של מספר ימים אליו ערוך האזור.

בעזרת עובדי המועצה, מתנדבים, פיקוד העורף ומשרדי הממשלה ניתן מענה מקיף בתחומי הבריאות, החינוך, הרווחה, התרבות ופעילויות הפגה, התחבורה, התעסוקה ועוד.

כדי להנגיש את מגוון המידע מעבר לקבוצות הווטסאפ של המפונים ולבתי המלון וההארחה, פנתה המועצה לחברת קונקטים, אשר תרמה ללא עלות את מערך ההדרכה ואפליקציית המידע שלה והסבה אותה לשימוש המועצה לטובת המפונים.

באפליקציית תמר סיטי מתעדכן כל המידע הנוגע לאזור ולשירותים השונים הניתנים באזור – מרפאות, חינוך, טיולים, הרצאות והופעות, לוח דרושים, התראת שיטפונות, שירותים ומשרדי ממשלה ועוד. באפליקציה יש צ'אט ובו ניתן להתכתב ולקבל מענה לשאלות.

ניר ונגר, ראש המועצה האזורית תמר ים המלח: "המועצה האזורית תמר התגייסה מתחילת המלחמה לקליטת כ-13,000 מפונים מהנגב המערבי, השדרות והקריית שמונה. זיהינו את הצורך בהנגשת המידע הנוגע לכל מה שקורה בגזרה בדרכים נוספות, ולכן פיתחנו את אפליקציית תמר סיטי. אני קורא לאורחינו להשתמש באפליקציה וליהנות בקלות ממגוון האפשרויות והפעילויות שתמצאו שם. בימים אלו אנו ממשיכים בפיתוח פרויקטים נוספים כדי לייצר, עד כמה שניתן, חיי שגרה למפונים. ביחד ננצח!"

להרשמה לאפליקציה, לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים