רכישה שנייה בחודש לאפספלייר: קונה את אולו הישראלית

הנרכשת פיתחה פלטפורמה לקבלת החלטות בנושא רכישות משתמשים ומוניטיזציה המבוססת על בינה מלאכותית ● סכום הרכישה: עשרות מיליוני דולרים - במניות

מייסדי אפספלייר. מימין: אורן קניאל ורשף מן.

אפספלייר קונה את אולו (oolo), שפיתחה פלטפורמה לקבלת החלטות בנושא רכישות משתמשים ומוניטיזציה המבוססת על בינה מלאכותית – כך הודיעה החברה היום (ג'). מדובר ברכישה כל ישראלית, שסכומה לא פורסם, אולם על פי דיווח בכלכליסט, זוהי עסקת מניות בסכום של עשרות מיליוני דולרים. רכישת אולו היא העסקה השנייה של רכישת חברה שמבצעת אפספלייר בתוך חודש בלבד.

באפספלייר אומרים כי מטרת הרכישה היא לחזק את היצע מוצרי הליבה והשירותים שלה, וכי היא תאפשר לה להציע פתרונות הוליסטיים שנועדו לצרכים של צוותי שיווק, צמיחה ומוניטיזציה.

אולו הוקמה על ידי יובל ברנר ורועי יניב וגייסה עד כה שישה מיליון דולר. היא מעסיקה 17 עובדים, וכולם ייקלטו באפספלייר. החברה תפעל מעתה תחת השם oolo by AppsFlyer.

הפתרון של הנרכשת מציע ניטור עמוק, שמזהה ומתרגם באופן אוטומטי חריגות בנתונים לצווים עסקיים שניתנים לפעולה מהירה וקלים להבנה. בחברה אומרים כי באמצעות שילוב של למידת מכונה, מיפוי קשרי נתונים ספציפיים לתעשייה וידע תפעולי מקודד, היא מסייעת לצוותי מונטיזציה וצמיחה למקסם את ההשפעה ולמזער את המאמץ.

רכישת אולו, מציינים באפספלייר, מגיעה על רקע העבודה שככל שצוותי השיווק, הצמיחה והמוניטיזציה בארגונים מרחיבים את אחריותם לרכישה ומעורבות של לקוחות, הצורך של אלה בקבלת החלטות רבות ומושכלות בזמן אמת גדל באופן משמעותי. בכדי לענות על צורך זה, יכולות ה-AI של אולו תומכות בשיפור אסטרטגיית צמיחה, מוניטיזציה ושימור הלקוח. כל אלה מסייעות לספק תובנות מיידיות שניתנות לפעולה והתראות תלויות זמן, כדי לבצע באופן מיטבי ומיידי את ההחזר על הוצאות הפרסום, והכנסות ממדיה ומשימור הלקוח. הטכנולוגיה של אולו, לפי החברה, מאפשרת ניתוח נתונים מהיר והפקת תובנות ותחזיות שללא שימוש בה היו דורשים שבועות של עבודת מנתחי נתונים.

"עתיד ההחלטות מבוססות הנתונים טמון ב-AI חכמה"

לדברי אורן קניאל, מנכ"ל ומייסד שותף של אפספלייר, "האקו-סיסטם הדיגיטלי משתנה במהירות ודורש פתרונות חדשניים, שיספקו תובנות מעשיות תוך שמירה על פרטיות ותמיכה בקבלת החלטות אופטימלית. הטכנולוגיה, הצוות והמומחיות של אולו יסייעו לנו לבנות פלטפורמה הוליסטית, שתתאים לציפיות, לתפקידים ולאתגרים המשתנים של צוותי השיווק המודרניים. עתיד ההחלטות מבוססות הנתונים טמון בבינה מלאכותית חכמה, והטכנולוגיה של אולו תסייע לנו להגיע לשם, ולתת מענה טוב יותר לדרישות ההולכות וגדלות של לקוחותינו".

יובל ברנר, מנכ"ל אולו, ציין ש-"מטרת הרכישה היא לספק טכנולוגיות ניטור נתונים מתקדמות עבור מותגים ברחבי העולם. עם הרקורד המוכח של אפספלייר, בסיס הלקוחות הגדול שלה והארכיטקטורה לשמירה על פרטיות, לקוחותינו ייהנו מגישה משולבת לקבלת החלטות צמיחה".

אולו היא, כאמור, החברה השנייה שאפספלייר רכשה בחודש האחרון: בתחילת נובמבר היא הודיעה כי קנתה את devtodev – חברה שמציעה ניתוח נתוני גיימינג ואפליקציות. אולו ו-devtodev יהיו בין היישומים הראשונים שיעלו ל-Privacy Cloud Marketplace של אפספלייר, שהושק באחרונה. המרקטפלייס החדש מאפשר לספקי נתונים, אנליטיקה ובינה מלאכותית לבנות את המוצרים שלהם באמצעות ממשקי ה-API שלה, ולשלב את השירותים שלהם מבלי להעביר או לשתף נתוני משתמשים עם גורמים חיצוניים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים