מיקרוסופט מצאה פתרון מוזר לתקלה מוזרה
תקלה גורמת להתקנת אפליקציית HP Smart במחשבי Windows 11 רבים, גם אם הם לא מחוברים למדפסות של החברה ● כדי לפתור את הבעיה, מיקרוסופט לא משחררת עדכון, אלא מציעה לבעלי המחשבים להוריד כלי נוסף
אחד העדכונים האחרונים של מיקרוסופט עבור Windows 11 גרם לתקלה משונה: במחשבים רבים, ובאופן אקראי לחלוטין, הותקנה אפליקציית HP Smart, גם אם לא מחוברות אליהם מדפסות של HP, באופן פיזי וגם לא באמצעות מנהל התקן. יתרה מכך, התקלה הזו גרמה לשינוי של שמות המדפסות שכן מחוברות לשמות של מדפסות HP שנתמכות בידי האפליקציה – ובעיקר ל-HP LaserJet M101-M106.
מיקרוסופט אישרה שאכן, יש באג שיכול לגרום לתופעה הזאת, וכאמור באופן אקראי, אבל הפתרון שלה קצת מוזר, אולי אפילו לא פחות מוזר מהתקלה עצמה.
כדי לתקן את הבאג, מיקרוסופט מציעה למשתמשים להתקין כלי נוסף ב-Windows, במקום להוציא עדכון למערכת שיסדר את הבעיה. את הכלי צריך להריץ כמנהלן ודרך פתיחת שורת הפקודה של Windows מהתיקייה שאליה הורד הקובץ. הרצת הכלי, אם היא מצליחה, משחזרת את המדפסות הקודמות לפני ההתקנה ואת הצלמיות שלהן, אלא אם המדפסות המותקנות הן אלה המוגדרות של HP, וכן מסירה את HP Smart.
בעת הרצה בארגונים, בידי מנהלני IT, תיקון המדפסות עבור כל המשתמשים וההפעלות במערכת מחייב הפעלת הכלי כחשבון במערכת המקומית, באמצעות כלים שמאפשרים זאת.
האפליקציה אמורה להחזיר את ההודעה Troubleshooter completed successfully (פתרון הבעיה הסתיים בהצלחה), אם נמצאה התקלה ותוקנה, ובכל מקרה אחר תופיע ההודעה Troubleshooter not applicable since metadata package not found (פותר הבעיות לא ישים, מכיוון שלא נמצאה חבילת מטא נתונים).
תגובות
(0)