יוזר-וויי נרכשת על ידי לבל אקסס

לבל אקסס תשלם 98.7 מיליון דולר במזומן תמורת רכישת כל מניותיה של יוזר-וויי, המספקת טכנולוגיות נגישות המבוססות בינה מלאכותית, שתמשיך לפעול תחת אותו מותג, תחת ניהולו של אלון מייסון, המייסד והמנכ"ל

הצוות של יוזר-וויי.

חברת יוזר-וויי (UserWay), המספקת פתרונות בתחום טכנולוגיות הנגישות המבוססות בינה מלאכותית, הודיעה היום, כי התקשרה בהסכם מיזוג עם לוול אקסס (Level Access), ספקית של פתרונות נגישות דיגיטלית, שבמסגרתו תרכוש לוול אקסס את כל מניותיה תמורת 98.7 דולר במזומן.

העסקה קיבלה את אישור ועדת הביקורת והמלצתה וכן את אישור דירקטוריון יוזר-וויי וכעת היא כפופה לעמידה בתנאים חוזיים סטנדרטיים, ובכללם אישור של האסיפה הכללית של בעלי המניות של יוזר-וויי וכן אישורים רגולטוריים. העסקה צפויה לצאת אל הפועל בתחילת שנת 2024.

עם השלמת העסקה, תהפוך יוזר-וויי לחברה פרטית בבעלות מלאה של לבל אקסס ומניות החברה יימחקו מהמסחר בבורסה לניירות ערך בתל-אביב. עסקי יוזר-וויי ימשיכו לפעול תחת אותו שם ואותו המותג, כאשר אלון מייסון מייסד ומנכ"ל החברה, ימשיך לכהן כמנכ״ל יוזר-וויי וכנשיא לבל אקסס.

בהתאם לתנאי הסכם המיזוג, בעלי המניות של יוזר-וויי ייהנו מתמורה בסך של כ-21.06 דולר ארה״ב (כ-76 שקלים) בעבור כל מניה במזומן, שווי המשקף פרמיה של 17% מעל מחיר המניה הנוכחי ופרמיה של 22% מעל מחיר המניה הממוצע של החברה ב-30 הימים האחרונים שקדמו למועד חתימת הסכם המיזוג, בדילול מלא.

הפלטפורמה שפיתחה יוזר-וויי מפשטת באופן משמעותי את היכולת להנגיש אתרי אינטרנט, מסמכים דיגיטליים ואפליקציות תוך עמידה ברגולציות בישראל ובעולם, וזאת על בסיס טכנולוגיות מבוססות בינה מלאכותית לצד תהליכים אנושיים. הטכנולוגיה של החברה, המוטמעת במיליוני אתרים ברחבי העולם, מאפשרת עמידה בתקנות ה-WCAG 2.1/2.2, ה-EN 301 549, ה-ADA ו-Section 508, כנדרש על ידי גופי ממשל ורגולציה בארה״ב ובעולם.

״זה זמן רב שאנו מעריכים את הגישה הטכנולוגית, השירותית והמקצועית של הצוות של לבל-אקסס״, אמר מייסון. ״עסקה זו מגשימה ערך רב עבור בעלי המניות שלנו ומקנה לצוות

שלנו הזדמנות אדירה להבאת הטכנולוגיה שלנו לשווקים רחבים יותר. אנו מאוחדים סביב המשימה להפוך את העולם הדיגיטלי לנגיש יותר, ואנו סבורים כי שותפות זו תרחיב ותאיץ את הישגינו האפשריים״.

״אלון והצוות של יוזר-וויי פיתחו טכנולוגיות אוטומציה מרשימות אשר מאפשרות לארגונים לנוע במהירות במאמצי הנגישות הדיגיטלית שלהם״, מסר טים ספרינגר, מנכ״ל ומייסד לבל אקסס. ״מיזוג זה, לצד פלטפורמת הנגישות ההוליסטית שלנו, יאפשר לנו להביא כלים עוצמתיים לקהל לקוחותינו וממצב אותנו כבעלי פתרון מקיף עבור כל ארגון, בכל גודל, ובכל שלב התפתחותי״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים