מיקרוסופט ממתגת מחדש את Edge בנייד; באיזה שם היא בחרה?

החברה מגייסת לדפדפן את הבינה המלאכותית ובאמצעות השם Microsoft Edge: AI browser, מבקשת להדגיש את יכולותיה, בניסיון לכבוש עוד נתח שוק מול המתחרה הגדולה, גוגל

מעתה: Microsoft Edge: AI browser.

מיקרוסופט מנסה שוב לקדם את הדפדפן שלה, Edge, בפלטפורמת האנדרואיד של המתחרה הגדולה גוגל, ששולטת עם כרום ביד רמה, וכידוע, לא רק בסביבת מערכת ההפעלה הזו.

כדי לנסות להשיג עוד כמה אחוזי נתח שוק החליטו בחברה לגייס את הבינה המלאכותית, וכדי להביא את זה לידי ביטוי פומבי החליטו בחברה על שינוי שם. מעתה, גרסת האנדרואיד של הדפדפן מבית מיקרוסופט תיקרא Microsoft Edge: AI browser.

הדפדפן הממותג מחדש כבר זמין להורדה בחנות האפליקציות הרשמית של גוגל, והתיאור שלו כמובן מדגיש את יכולות הבינה המלאכותית שמציעה מיקרוסופט באמצעות השימוש ב-Copilot: הפיכת מילים לתמונות עם DALL-E3, תקצור כתבות ארוכות, זיהוי תמונות מהיר ועוד. מעבר לכך מבליטה החברה את הטענה שלה, שמדובר בדפדפן מאובטח במיוחד – גם בהשוואה למתחרים.

המיתוג מחדש הזה מגיע כמה ימים לאחר שהחברה השיקה את Copilot בגרסת אנדרואיד ו-iOS, ואין ספק שמיקרוסופט מגבירה מאמצים כדי לנסות להוביל את השוק ברמת המשתמש האישי בתחרות, בעיקר מול Bard של גוגל.

דרך אגב, הגרסה החדשה של הדפדפן לא מוצאת חן בעיני כל המשתמשים הנוכחיים. אמירות בסגנון, "מיקרוסופט מאכזבת בכל ההחלטות שלה סביב Edge, ובוחרת תמיד את האפשרות הרעה", וכן, "במקום להתרכז באנשים היא רוצה דפדפן שמתרכז בבינה מלאכותית", התחילו להופיע ברשתות החברתיות השונות – אבל זה לא משהו שיעצור את הענקית מרדמונד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים