שוב: ה-Apple Watch מהגרסה האחרונה אסור לייבוא ומכירה בארה"ב

לאחר שקיבלה השהיה זמנית על האיסור לייבא ולמכור את דגמי Apple Watch Series 9 ו-Apple Watch Ultra 2, בית המשפט לערעורים החליט כי האיסור יוחזר ויהיה בתוקף עד לבירור הערעור של אפל על פסיקת ה-ITC על האיסור

איסור הייבוא והמכירה הוחזר על על דגמי Apple Watch Series 9 ו-Apple Watch Ultra 2.

בית משפט פדרלי לערעורים דחה את בקשתה של אפל להשהות זמנית את האיסור על ייבוא של דגמים מסוימים של Apple Watch, והאיסור יוחזר היום (ה'), על פי תביעה לבית המשפט יום קודם.

אפל ביקשה לעכב את האיסור עד לבירור הערעור שהגישה על פסיקת נציבות הסחר הבינלאומי של ארה"ב (ה-ITC), שנכנסה לתוקף בחודש שעבר. צו ה-ITC הזה מנע מאפל לייבא את Apple Watch Series 9 ואת Apple Watch Ultra 2, שני הדגמים החדשים האחרונים, לארצות הברית בעקבות תביעה להפרת פטנט של חברת מאסימו, שה-ITC מצאה כמוצדקת.

בחודש שעבר קיבלה אפל הפסקת ביניים על האיסור, עד ששופט יוכל להחליט על הפסקה ארוכה יותר על האיסור למשך הליך הערעור, שכנראה ייקח חודשים. אולם כעת, כאמור, פסק הדין לא אישר את השהיית האיסור, ואיסור הייבוא יהיה בתוקף לאורך כל הערעור.

עם זאת, לאפל יהיה פתרון לעקיפת הבעיה: החברה קיבלה בתחילת החודש אישור מהמכס והגנת הגבולות בארה"ב להמשיך לייבא גרסה מחודשת של שעוני אפל המתקדמים ביותר, שיוצרו כך שלא יכילו את התכונה שהייתה על הפרק במחלוקת הפטנטים שמבוססת על הטכנולוגיה שמודדת את ריכוז החמצן בזרם הדם .

אפל אמרה שהיא תתחיל למכור את Apple Watch Series 9 ו-Ultra 2 ללא תכונת דופק אוקסימטר בחנויות ובאינטרנט החל מהיום (ה'). כאשר לקוחות קונים את השעונים המעוצבים מחדש, הם עדיין יראו את סמל החמצן בדם, אך לחיצה עליו תציג הודעה, שהתכונה "לא זמינה עוד".

"בהמתנה לערעור, אפל נוקטת צעדים לציית לפסיקה תוך הבטחה ללקוחות גישה ל-Apple Watch עם הפרעה מוגבלת", נכתב בהצהרה של החברה.

לקוחות שכבר רכשו Apple Watch Series 9 או Ultra 2 עם תכונת דופק אוקסימטר לא יושפעו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים