חיים שני מסיים את כהונתו כדירקטור בסלברייט

שני - שבעברו כיהן כמנכ"ל חברת נייס מערכות וכמנכ"ל משרד האוצר - שימש כחבר בדירקטוריון סלברייט מאז 2019 ● לדבריו: אני עוזב מלא גאווה על הישגי החברה, ובטוח שהיא ממוצבת היטב לקראת הצלחתה בהמשך"

מסיים את כהונתו כדירקטור בסלברייט. חיים שני.

סלברייט – המתמחה בפתרונות לחקירות דיגיטליות עבור המגזר הציבורי והפרטי – הודיעה אתמול (ד') כי חיים שני פורש לאלתר מתפקידו כדירקטור בחברה. שני – שבעברו כיהן כמנכ"ל חברת נייס מערכות וכמנכ"ל משרד האוצרשימש כחבר בדירקטוריון מאז 2019, כולל שנתיים בהן כיהן כיו"ר החברה, מאוגוסט 2021 עד אוגוסט 2023.

שני מסר כי "קצב ההתקדמות של סלברייט בשנה האחרונה היה יוצא דופן. עם כניסתה של החברה לשלב הבא של המשך צמיחה והובלת שוק, אני מאמין שזה הרגע הנכון עבורי לסיים את תפקידי בדירקטוריון. אני עוזב מלא גאווה על הישגי החברה, ובטוח שהיא ממוצבת היטב לקראת הצלחתה בהמשך".

יוסי כרמיל מנכ"ל סלברייט, הודה ל-שני על תרומתו ואמר: "חיים היה חלק בלתי נפרד מהמסע שלנו, והעניק לנו ליווי אסטרטגי שהיה חיוני להישגים אליהם הגענו. בשם מועצת המנהלים ובשם חברת סלברייט, אני רוצה להודות לו על מסירותו ותרומתו רבת ההשפעה". 

עם עזיבתו של חיים שני, יכלול דירקטוריון סלברייט תשעה דירקטורים.

סלברייט נערכת להמשך פעילותה העולמית ומחויבתה לסייע ללקוחות לנהל את המורכבויות של חקירות דיגיטליות המאושרות על פי חוק. לדברי החברה, היא מתמקדת במתן מענה לצרכים הגוברים של בסיס הלקוחות הגלובלי הרחב שלה, "באמצעות חדשנות בלתי פוסקת ופעילות שיווק המיועדת להרחבת עסקי החברה ברחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים