סקר: רוב העובדים לא סומכים על כלי AI ארגוניים

לדברי 54% מהמשיבים לסקר של סיילספורס, הנתונים שמשמשים לאימון המערכות האלה לא אמינים מספיק ● 68% מהם ציינו שבעקבות כך, הם מהססים לאמץ את כלי ה-AI ● מה צריך לקרות כדי שהם יאמינו יותר בטכנולוגיה הזו?

יש עוד הרבה מה לעשות כדי שהעובדים יסמכו באמת על כלי הבינה המלאכותית.

האם הבינה המלאכותית כבר עברה לחלוטין מלהיות מילת באזזז לכלי שימושי באמת עבור ארגונים ועובדיהם? סקר שערכה באחרונה חברת ה-CRM בענן סיילספורס ניסה לבדוק עד כמה העובדים בארגונים השונים סומכים על מה שכלי ה-AI מציעים להם כיום, ויותר מכך – על הנתונים ששימשו לאימון הכלים הללו. נתוני המחקר מראים שיש עוד הרבה מקום לעבודה: 54% ממשתמשי כלי הבינה המלאכותית בארגונים לא סומכים על הנתונים שמשמשים לאימון המערכות האלה – כלומר, על הבסיס שלהן.

נתון נוסף מראה ש-56% מהעובדים שהשתתפו בסקר הגלובלי מתקשים להשיג את מה שהם רוצים מכלי הבינה המלאכותית הארגוניים. יותר ממחצית ציינו שלכלי הבינה המלאכותית היוצרת אין מספיק מידע כדי שבאמת יהיו שימושיים. כמו כן, 68% מאלה שענו שהם לא סומכים על נתוני האימון ציינו שמכיוון שכך, הם מהססים לאמץ את השימוש בבינה מלאכותית.

מה הדברים שצריכים לקרות כדי שהעובדים יתחילו להשתמש במידה רבה יותר של אמונה בכלי בינה מלאכותית? 82% מהמשיבים ציינו שהדבר הכי חשוב הוא נתונים מדויקים ומאובטחים. אחרי זה בא הצורך בנתונים מלאים, הוליסטיים.

"העתיד של הבינה המלאכותית ארגונית לא עוסק בעוד נתונים, אלא בנתונים הנכונים. במידה שהבינה המלאכותית מבוססת על הנתונים של החברה עצמה, היא מספקת תוצאות שימושיות יותר ובסופו של דבר מובילה ליותר אמון ואימוץ שלה", אמרה בעקבות הסקר וונדי באצ'לדר, סמנכ"לית ומנהלת דאטה ראשית בסיילספורס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים