תוצאות טובות להייפר גלובל: עלייה בהכנסות, זינוק ברווח הנקי

הכנסות החברה עלו ברבעון הראשון ב-14.5% ל-85.8 מיליון דולר והרווח הנקי שלה צמח ב-45.2% לחמישה מיליון ● העלייה בהכנסות נובעת בעיקר מגידול בעסקאות לאספקת מערכות מחשוב לתחום ה-AI

שחף שרגר, מנכ"ל הייפר גלובל.

הייפר גלובל סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם תוצאות חזקות, כולל רווח שיא – כך על פי הדו"חות הכספיים שהיא פרסמה היום (ה').

הכנסות החברה גדלו ברבעון הראשון ב-14.5% והסתכמו ל-85.8 מיליון דולר. ה-EBITDA רשם עלייה של 24.9% ל-8.9 מיליון דולר והרווח הנקי זינק ב-45.2% ועמד על חמישה מיליון.

העלייה בהכנסות נובעת בעיקר מגידול בעסקאות לאספקת מערכות מחשוב לתחום ה-AI – הן בארץ והן בחו"ל. יצוין כי מרבית הפעילות של הייפר גלובל היא בישראל, עם הכנסות של 50.6 מיליון דולר ברבעון – עלייה של 7.8% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

עוד עולה מהנתונים כי הרווח הגולמי גדל ב-8.9% ל-13.8 מיליון דולר, והרווח התפעולי זינק ב-36.7% ועמד על 7.8 מיליון. ההוצאות ירדו משבעה לכשישה מיליון דולר.

החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד בסך של כ-1.5 מיליון דולר.

שחף שרגר, מנכ"ל הייפר גלובל, אמר כי "אנחנו שמחים על התוצאות החזקות ועל רווח שיא ברבעון זה, אשר כלל, בין היתר, עסקאות נוספות לאספקת מערכות מחשוב לתחום ה-AI שמימשנו במגזרי הפעילות שלנו בארץ ובחו"ל. אנחנו עדיין מאמינים שבהמשך נראה סימנים של חזרה לצמיחה בענפים נוספים, וביניהם ענף השבבים, המזוהה עם לקוחותינו המרכזיים – וזאת לאור ההשקעות שמדינות מבצעות בהקמת מפעלי ייצור שבבים, בייחוד לאור רצונן של מדינות המערב להעביר בחזרה ייצור שבבים לשטחן. בנוסף, אנחנו ממשיכים לראות הזדמנויות שונות בתחום ה-AI, ואת העמקת שיתוף הפעולה בינינו לבין דל טכנולוגיות ואנבידיה, שהן שחקניות מרכזיות בתחום זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים