רקפת רוסק עמינח מונתה ליו"ר מועצת המנהלים של היוניקורן היילו

רוסק עמינח מכהנת מזה ארבע שנים כדירקטורית בחברה, והיא מחליפה את זהר זיסאפל ז"ל, שכיהן כיו"ר היילו מאז היווסדה

רקפת רוסק עמינח, יושבת ראש מועצת המנהלים של היילו.

חברת היוניקורן היילו (Hailo) מתל-אביב – יצרנית מעבדי AI למכשירי קצה – הודיעה על מינויה של רקפת רוסק עמינח ליושבת ראש מועצת המנהלים של החברה. רוסק עמינח מכהנת מזה ארבע שנים כדירקטורית במועצת המנהלים של היילו, והיא נבחרה לתפקיד היו"רית לאחר פטירתו בשנה שעברה של זהר זיסאפל ז"ל, שכיהן כיו"ר החברה מאז היווסדה.

רוסק עמינח היא מנשות העסקים הבכירות במשק הישראלי. היא כיהנה כמנכ"לית KPMG ישראל ואחר כך במשך 16 שנים בשורה של תפקידי ניהול בכירים בבנק לאומי, לרבות מנכ"לית הבנק בשנים 2012-2019. היא דורגה שלוש פעמים ברשימת "100 הנשים המשפיעות בעולם העסקים" של המגזין פורצ'ן. בשנת 2020 הצטרפה לקרן Team8 כשותפה מנהלת, על מנת לבנות ולהוביל את תחום הפינטק. לאחרונה הצטרפה רוסק עמינח למועצת המנהלים של Bank BNY Mellon ותכהן כחברת דירקטוריון. הבנק נותן שירותי ניירות ערך והוא הקסטודיאן (שירותי משמורת) הגדול ביותר בעולם.

היילו

היילו

מועצת המנהלים של היילו כוללת שורה של אנשי עסקים בכירים, המביאים ניסיון רב מעולמות השבבים וההיי-טק, לרבות מולי אדן, שכיהן בעברו כסגן נשיא בכיר באינטל העולמית ונשיא אינטל ישראל; דב בהרב, שכיהן כמנכ"ל אמדוקס וכיו"ר התעשייה האווירית לישראל; ג'ון מדבד, מייסד ומנכ"ל פלטפורמת ההשקעות OurCrowd; וזהר כהן מקבוצת רד-בינת, נציג משפחת זיסאפל, אשר כיהן בעבר כבנקאי השקעות בכיר בבנק ההשקעות מורגן סטנלי.

אור דנון, מנכ"ל ומייסד משותף של היילו: "רקפת רוסק עמינח מכירה לעומק את אתגריה של היילו ובתפקידה כדירקטורית היא תרמה רבות לגיבוש האסטרטגיה העסקית של החברה ופריצתה לשווקים הבינלאומיים. נפרדנו בכאב רב מזהר זיסאפל ז"ל, שהאמין בנו מהרגע הראשון, השקיע בנו ותרם רבות להצלחתנו. אנו מקבלים בברכה את רקפת רוסק עמינח כיו"רית החדשה של החברה, ואנו בטוחים שהידע, הניסיון והיכולות הייחודיות שלה יסייעו לנו לממש את החזון הבינלאומי של היילו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים